العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 22-10-2009, 05:43 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حزب كارهى الماتريكس

استاذ احمد انا مش قصدى انى ازعل حد والله انا بكن كل الاحترام لاصحاب الماتريكس ده رايى وانا حر فيه مش بفرضه على حدوالله لو كان الموضوع ضد عربيتى انا مش حزعل لان لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
قديم 22-10-2009, 05:53 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

أ/ بدر

طريقه حضرتك في التعبير عن رايك الشخصى في العربيه حـــــــــــــــاده جدااا
وهتسبب مشاكل كتيره

وخصوصا ان العربيه محترمه واعتماديه عاليا وسعرها مناسب جداا

وبعدين انت مابتتكلمش على عربيه صينى علشان تتكلم كده

هيواندى ده اكبر نسبه مبيعات في مصر

يعنى اى حد معاه العربيه ده هيعتبرك بتتريقك عليه
وبتسخر من زوقوه ..... يارت حضرتك تاخد بالك من النقطه ده

ياريت الموضوع ده يتقفل احسن
قديم 22-10-2009, 06:01 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

ايه ياجماعة فين حرية الراى ده راى حضرتك مش حابب تقرا الموضوع ماتدخلش ده رايى انا ودى وجهة نظرى اتفنا او اختلفنا من حقنا وايه اللى حيعيب على اصحابها انا بتكلم عن عربية فقط وعنوانى واضح حضرتك مش حابب الفكرة دخلت ليه لازم نتقبل اراء بعض وماننفعلش
قديم 22-10-2009, 06:09 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

انا ماصدتش كده يا استاذ بدر

بس كل واحد يحط رايو عشان في ردود وتعليقات

عشان بكره ممكن تلاقي كل حاجه طلع عليها كاره

وانا اكن لك كل احترام

شكرا...

اتمنى تقبل زجهة نظري
قديم 22-10-2009, 06:10 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

بص حضرتك يمكن كثير من الناس ال تقراء هذا الموضوع تفتكر انك بتمدح العربية مش بتكرها لان فى حجات متناقضة مع كلام حضرتك زى

الشنطة المعجزة اللى مش بتكفى حاجة ابدا وشكلها الغريب والرف الحقير اللى عبارة عن حتت بلاستيك
وحجات تانية فى كلام حضرتك متناقضة تحس انك بتعمل اعلان للعربية بس بطريقة غير مباشرة
بس احب اقولك على بعض المعلومات
هات عربية فى حدود سعر العربية الماتركس وقارن بينهم وهتجد ال ال فى الفقة السعرية دة فى ميزات وعيوب كثيرة
ولولا نجاح العربية دة فى مصر مكانش الوكيل رفع سعرها اكثر من مرة مكانش الخليجى منها دخل السوق لزيادة الطلب مكانش حجات كثيرة
رغم حدة اسلوب حضرتك وبزات فى العنوان ال ان المقارنة الفعلية للعربية مع نظيرها فى السعر هيخلى العربية دة ناجحة

ملحوظة صحيح هل حضرتك جربت العربية دة واستعملتها كويس علشان تحكم عليها ولا دة مجرد رئيك الشخصى