العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 14-08-2012, 04:45 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي أقصي سرعة وصلت لها بسيارتك؟؟

اقصى سرعة كانت 180 على طريق الكوامل في سوهاج والعربية كانت كيا سيراتو 2011 فول اوبشن بالجنط 17 واكن شعور راااااااااائع جدا وبصراحة العربية كانت زي الفل وثباتها ممتاااز وكنت عايز اقفل العداد بس العربية كان اخرها كده ومرة تانية كنت سايق بسرعة 160 بشيفروليه اوبترا 2012 على الزراعي ايوه الزراعي بس مطولتش ونزلت العداد لسرعة 100 واخر مرة كانت باكسنت 2012 على الكوبري الجديد بسوهاج سرعة 160 والعربية كان ثباتها متوسط وفي كل الحالات كنت حاسس بشعور جميل جدا وكنت عايز اطير زي العصافير هه
قديم 14-08-2012, 09:03 PM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold

150 ford escourt 1998 1300 cc rbm 3900 5th gear بس مزودتش عشان الحج كان قاعد جنبي و والدتي و عمتي ورا و العربية محملة في الشنطة و مشغل التكيف
قديم 16-08-2012, 05:26 AM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

180ك
عربية 132 ايطالى موديل 80
مع خمس ركاب والشنطة مع 5 شنط سفر احجام متفرقة
اسكندرية الصحراوى

:joy 23:
قديم 16-08-2012, 06:27 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

انا اقصي سرهع جبتها كانت 80 لاني جايب العربيه جديد انا عربيتي نوبيرا 2004 بس كنت بجيب بعربيتيالي قبلها هي كانت فيات 128 كنت باجيب بيها 120ونتقبل تحياتي

قديم 17-08-2012, 08:08 AM
ahmed milan ahmed milan غير متواجد حالياً

ahmed milan is on a distinguished road

اقصى سرعه جبتها 120 اسبيرانزا m11 كنت رايح مدينة الرحاب