العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 15-10-2010, 11:17 AM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough
افتراضي رد: اسعار الحاجات دي كويسية ولا غاليه

سعرهم كويس جدا

اللهم ولى أمورنا خيارنا و لا تولى أمورنا شرارنا
قديم 27-10-2010, 03:47 AM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light

الف شكر ليك يبقا احسن اجيب سماعتين كمان وبعدين اشوف حكاية الجى ام شكرا مرة تانية ومبروك عليك

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون

قديم 09-11-2010, 02:06 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all

ياجماعة انا عندى سؤال اية انا عايز اركب سماعات لعربيتى بس مش عارف اية احسن نوع ويطلع صوت جامد ارجو الافادة وتحديد السعر وشكرااااااااااااااااااااا اااا
قديم 09-11-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owner مشاهدة المشاركة

ياجماعة انا عندى سؤال اية انا عايز اركب سماعات لعربيتى بس مش عارف اية احسن نوع ويطلع صوت جامد ارجو الافادة وتحديد السعر وشكرااااااااااااااااااااا اااا
هو مبدأيا ياريت حضرتك كنت أستفسرت فى موضوع لوحده أحسن بس على العموم...

لو حضرتك ناوى تركب من غير أمبليفاير (جى أم) عندك أختيارات من أول السماعات الصينى اللى ب 60 جنيه, صوتها مش حلو وغير نقى ومبتطلعش بيز كويس.

لحد البايونيير والكينوود, بايونيير فى منها حاجات ب 240 جنيه تركب على الكاسيت على طول, وصوتها جامد وهتفرق عن السماعات الأصلية كتير, كينوود فى منها ب 200 جنيه وبرضه أحسن من الأصلى بكتير وهتسمع صوت نضيف جدا.

المذكورين أعلاه كلهم بيضاوى, وهيطلعوا صوت حلو جدا, لو السماعات الأصلية عندك مدورة ياهتحتاج تقص علشان تركب السماعات الجديدة باتركبلهم قواعد يركبوا عليها, ياتجيب سماعات مدورة زى اللى عندك, وهتبقى أرخص وأصغر لكن الصوت مش هيبقى زى البيضاوى.

حاول تجيب حاجة فى حدود 60 watt rms اللى هو 60 وات مستمرعلشان تركب على الكاسيت بتاعك على طول وتشتغل بنضافة, وياريت تجيب وتركب عند متخصص علشان تخلص الموضوع بسرعة ويركبلك صح وميتضحكش عليك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.