العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > كرايسلر CHRYSLER

قديم 31-05-2010, 03:57 AM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رد: الأسطورة دودج رام 2010 في مصر اشترتها من 4 أيام

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يا باشا ربنا يباركلك فى العربية الوحش دى و يرزقك خيرها و يكفيك شرها .

أنا متشكر جدا على التقرير الممتاز ده و أنا عن نفسى منتظر على أحر من الجمر عشان تحكيلنا على العربية موديل 2010 .

بس ياريت سيادتك تدينا فكرة عن الموتور بتاعها لأنى كنت شوفت واحدة عندنا فى المنصورة راكنة جمب قهوة الفراعنة - أكيد اللى من المنصورة عارفين القهو دى كويس - و لقيت مكتوب عليها على الباب 5.7 و كمان كان مكتوب HEMI و نفس الكلام برضه كان على عربية دودج رام شوفتها على كوبرى أكتوبر من حوالى شهرين, فعلى أد معلوماتى الضئيلة عن العربية دى أن سعة موتورها 5700 سى سى و أن الموتور بتاعها HEMI و ده بالظبط اللى أنا عاوز اعرف معناه بالتفصيل الممل جدا جدا .

ايه موضوع الHEMI ده بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟

و جزاك الله كل خير.

MERCEDES S430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم
قديم 31-05-2010, 04:11 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الأسطورة دودج رام 2010 في مصر اشترتها من 4 أيام

الف مبروك علي العربيه الجديده
انا عايز لفه
بس بعد الامتحانات
وبالتوفيق

قديم 31-05-2010, 08:41 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ROMEOOO مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك وأتمنى إن أبونورا يعمل قسم للدودج أنا عملت الموضوع في قسم الجيب عشان نفس الشركة بس

وعلى فكرة أنا زعلان منك كده تعمل تقرير عن الGMC sierra و متعملش عن الدودج رام

صدقني الدودج أحسن وأنا أتمنى إنك تعمل تقرير عن الدودج رام اعلى فئة اسمها dodge ram laramie crew cab لان مواضيعك مميزة ptmnlo123per122

بس كدا من عنيه الاتنين هعملك احلي تقرير عن الدودج علشان خاطر عيونك بس انا هعمله بناء علي اللي مكتوب وانتا تعمل تقرير بناء عن تجربتك ليها وتقبل تحياتي وان شاء الله وائل باشا يفتح قسم للدودج وتبقي انتا مسئول القسم ده
قديم 31-05-2010, 10:51 AM
احمد 2022 احمد 2022 غير متواجد حالياً

احمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بس كدا من عنيه الاتنين هعملك احلي تقرير عن الدودج علشان خاطر عيونك بس انا هعمله بناء علي اللي مكتوب وانتا تعمل تقرير بناء عن تجربتك ليها وتقبل تحياتي وان شاء الله وائل باشا يفتح قسم للدودج وتبقي انتا مسئول القسم ده
اية ياعم كورسير انتا فاكر ان الاخ دة اشتر العربية بجد فين الصور؟
اصل العربية لسة مترخصتش
شغل اصفال
قديم 31-05-2010, 12:08 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

الففففففففففففف مبروووووووووووك

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي