العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 21-04-2013, 09:39 AM
حسام نوبيرا حسام نوبيرا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

حسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really nice
افتراضي رد: ينفع اركب باركينج سينسور للانوس

عندى ماتريكس وحابب اعرف نسبه الخصم لاعضاء منتدى مصر موتورز فى سبيركار علشان انشاء الله هروح فرع التجمع اليوم لشراء احتاجات السياره؟ ولكم جزيل الشكر. مع العلم اننى لااملك كارنيه مصر موتوز لان فى تعملى السابق مع فرع التجمع رفضوا اعطائى الخصم.

التعديل الأخير تم بواسطة حسام نوبيرا ; 21-04-2013 الساعة 09:57 AM
قديم 21-04-2013, 10:21 AM
mkaly1945 mkaly1945 غير متواجد حالياً

mkaly1945 is on a distinguished road
افتراضي رد: باركينج سينسور سبير كار

الى الاخ امير انا ركبت عندكم فرش لكراسى السيارة وافادونى بانه احسن نوع بفرع امتداد رمسيس اول مدينة نصر وللاسف الفنى لا يراعى الحرفية ولا الجودة فرش كرسى طالع والاخر نازل وغطاء المخادع بلون يختلف ولما اعترضت غبر اللون ولكنة لم ىظبط الفرش ويقولى اصله جاهز مش تفصيل ولم اكن اتصور انها معملة سبير كار ذو الشهرة
قديم 22-04-2013, 01:13 AM
ahmed ezz 1980 ahmed ezz 1980 غير متواجد حالياً

ahmed ezz 1980 is on a distinguished road
افتراضي رد: ينفع اركب باركينج سينسور للانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed ezz 1980 مشاهدة المشاركة

بسم اللة الرحمن الرحيم
ياريت حد يفيدنى هل ينفع اركب باركينج سينسور لعربية لانوس1 ولا لا لان فى سبير كار قالو مينفعش بس ان سمعت من ناس انة ينفع ياريت حد يقولى اذا كان ينفع ولا لا واذا كان ينفع يقولى على مكان كويس للتركيب فالقاهرة
ياريت فى سبير كار تلاقو حل فى تركيب الباركينج سينسور للانوس بصراحة انا جيت عندكو ولاقيت المكان جميل جدا جدا والناس ذوق جدا عنكو كل حاجة الواحد محتاجة للعربية وكمان حجات اكثر من الى توقعتة وبجد مش موجودة فى اى حتة تانية فاباريت تحلوها
قديم 24-04-2013, 11:32 AM
حسام نوبيرا حسام نوبيرا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

حسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really nice

هما ليه شركه سبير كار مش بيرودوا علينا .فى حد زعلهم فى حاجه؟
قديم 08-10-2013, 12:33 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future

انا كنت عايز اركب سينسور باركج بس من غير ما اخرم في الاكصدام
هل فيه سينسور بيتركب خلف الاكصدام و بكام ؟