العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 07-05-2011, 09:26 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا والــ 516 ( تقرير تفصيلى للتنين الصينى )

بسم الله مشاء الله
اية التقرير الجامد دة
ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها يا بيسو
بس فى ملحوظة صغيرة دة بنسبة ليان انا حاسس ان لوحة العدادات صغيرة جدا انا لما ركبت عربيتك فى المقبلة كنت شايف العدادات بصعوبة

قديم 07-05-2011, 09:36 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

ممكن ينزل الدركسيون تحت شوية هتشوف بوضوح جدا , متهئلي صح كده يا استاذ باسم ؟

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599
قديم 07-05-2011, 09:40 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

اصيل والله يابيسو بس انت كبير قوي برضه ونسر كبير في سماء المنتدي

خليفه عمده بيه عدو الصيني هههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه حبيب قلبى يااحمد ياحمدى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 07-05-2011, 09:44 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

بسم الله مشاء الله
اية التقرير الجامد دة
ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها يا بيسو
بس فى ملحوظة صغيرة دة بنسبة ليان انا حاسس ان لوحة العدادات صغيرة جدا انا لما ركبت عربيتك فى المقبلة كنت شايف العدادات بصعوبة

شكرا لحضرتك على الكلام الجميل ده يااستاذ طارق
بالنسبه للعدادات
اولا اما حضرتك ركبتها فى المقابله مكنتش قاعد فى وضع السواقه العادى وكنت بالجنب فبالتالى الرؤيه مكنتش صحيحه بالنسبالك
ثانيا فى الصوره باينه صغيره بسبب انى واخد الكادر من قريب فباين ان الخلفيه اللى هى العدادات صغيره والدركسيون هو الكبير جدا بزياده عن اللازم عكس لو خدت الكادر من بعيد هتلاقى العدادات واضحه .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 07-05-2011, 10:09 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

تسلم ايدك على الشغل التمام ده
وربنا يباركلك فيه ويحفظهالك ويكفيك شرها

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون

الكلمات الدليلية
516, ملكه ملوك اسيا, اسبيرانزا, speranza, عملاق السيارات, عملاق الصيني, وحش العربيات, سيارات صينية