العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 17-06-2010, 11:05 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: النترا بعد الجنوط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

شكرا يارامى باشا ومبروك العربيه بالمناسبه عربيتك خليجى ولا الله ام احفظنا وكيل؟
المقاس بتاع الجنط فى المشاركه اللى فوق وجنط ياباشا هاتفرق معاك جدا
الجنوط انا جايبها من عند رومانى فى جسر السويس ومنصحكش بيه رومانى ده لان عنده العيال اللى بتركب كلهم بلا استثناء معندهمش ضمير

تحياتى اليك

حبيب قلبي لول باشا حمدلله علي السلامه وربنا يسترها عليك فكرتني باللي كان بيشد معايا وانا رايح الصعيد علي الصحراوي الغربي كان معاه الالنتر وانا بالفيرنا بس وصلت لحد 190 ورجعت لعقلي تاني بس علشان خاطر والدي كان معايا بس ايه مقولكش متعة مفيش بعد كدا وانا زيك معرفش اسوق غير بايد واحدة لاني لو سوقت بايدي الاتنين ممكن اتلبخ وتحصل كارثه وانا بايد واحده بكون متحكم اكتر المهم الروماني ده عايز الحرق انا كنت هجنط من عنده بس لاقيت مفيش ريحة الضمير وبيطلعلك المعلومه بالعافية وبسئله بقوله في الجنوط الاندونيسي عايز اتفرج علي النقشات بتاعتها شاورلي عليها روحت لقيتها صيني روحت خدت بعضي ومشيت ده اشرفكو اللي اودام محطة مترو المطرية برقبته هوه مغولاني شوية بسيطة عن الروماني بس ناس قمة في الزوق والضمير والاحترام
قديم 18-06-2010, 04:26 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

الله يسلمك يااحمد ربنا يخليك وشكرا فعلا ياريتنى كنت رحت لاشرفكو ده بس الوقت عندى لما كنت بغير كان ضيق جدا وكنت مستعجل وعندى سفر وحاجات تانيه فقلت اغير من الرومانى لانه جنبى ومش بعيد وعايزين نبطل سرعه انا وانت بقى ههههههههههههههههه
قديم 18-06-2010, 04:33 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انت شفت الفيديو اللى كان حاطه احمد فاروق سيد بجد انا ابتديت الم نفسى جامد بعد ماشفته
قديم 18-06-2010, 06:12 PM
msn_1987 msn_1987 غير متواجد حالياً

msn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the roughmsn_1987 is a jewel in the rough

في التاني السلامة
قديم 24-06-2010, 04:47 AM
zendenboo zendenboo غير متواجد حالياً

zendenboo is on a distinguished road

بسم الله ما شاء الله وقبل اى شىء ربنا يهديك يااااارب
على فكرة انا معايا النترا انا كمان بس الفئة الاعلى من دى وكنت زيك كدة بس بصراحة عمرى ما اتجرات وجبت 200 اخرى كان 180 بس مشيت على ال180 كتير
عمومااا انا ربنا الوقت هدانى بسبب اللى شوفتو من الجرى قدان عينى لواحد من اعز الناس على قلبى عموما الحمد لله على كل شىء
وربنا يااااااااااارب ما يوريك وانا الوقت يا عم اخرى 120-140 متوسط ويوم ما باجرى بيبقى اخرى خااااالص 150
وعقبالك ياااااارب _بس اصلى يا بوب _وكمان الالنترا اصلى _ولا اية