العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 03-12-2010, 02:41 AM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold
افتراضي رد: شركة الامل وكيل BYD المعارض و مركز الخدمة

يا استاذ عماد لك شكري و امتناني و ده مش غريب عليك
قديم 03-12-2010, 10:45 AM
الصورة الرمزية emad habib700
emad habib700 emad habib700 غير متواجد حالياً
من انا؟: man
التخصص العملى: travel manager
هواياتي: net cars

emad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed mustafa مشاهدة المشاركة

يا استاذ عماد لك شكري و امتناني و ده مش غريب عليك
على ايه يا استاذ احمد انت راجل ذوق وتستاهل كل خير واسلوبك محترم وربنا يعطيك ماتريد ان شاء الله وميروك مقدما
قديم 15-03-2011, 08:43 PM
kassem3003 kassem3003 غير متواجد حالياً

kassem3003 is on a distinguished road

السلام عليكم انا من الاسكندرية وناوى اشتر ال F3 بس ياريت حد يوضحلى فين المعارض بتاعتها فى الاسكندرية واماكن صيانتها واماكن بيع قطع الغيار والفرق بين انواع ال F3 و سعرها دلوقتى 2011 يعمل كام ولو فى مودل جديد اقدم يعمل فى حدود كام
ولسيادتكم جزيل الشكر
قديم 17-03-2011, 09:09 PM
الصورة الرمزية emad habib700
emad habib700 emad habib700 غير متواجد حالياً
من انا؟: man
التخصص العملى: travel manager
هواياتي: net cars

emad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to behold
عاجل رد: شركة الامل وكيل BYD المعارض و مركز الخدمة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة So_hard72 مشاهدة المشاركة

والله ياجماعة العربية مش موحشة لكن عيبها الوحيد التوكيل بتاعها لانة وكيل كان كبيرة السيارة الادا وفاجاءة لقى نفسة عندة سيارة عليها اقبال وهو مش قد المسؤلية دى انا حجزت السيارة واستلمت بعد 3شهور بعد مشاوير وتليفونات وخناق ولازم اسف تقل ادبك هناك وهتخش فى محاضر علشان تستلم العربية انا بقول عن تجربة شخصية وللاسف قطع الغيار غير متوفرة فى التوكيل ومش هتلاقى مسؤل عندة كلمة هناك ولا هتعرف تاخد كلمة من حد حبيت بس اقول نصيحة يارب اكون قدرت افيد
ممكن سيادتك ترسل كل بياناتك على الفاكس رقم 22678676 لكى نتمكن من حل مشكلتك فورا عماد حبيب
قديم 11-05-2011, 02:51 AM
ahmed_onsi ahmed_onsi غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير الى الله الواحد الاحد
التخصص العملى: forex

ahmed_onsi is on a distinguished road

لا ااطلاقا قطع غيارها رخيصة و على فكرة البى واى دى عربية رقم 1 فى الصين و يا ريت تشوفوا f6 تحححححححححححححححححححححححح ححححححححفة