العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 26-10-2010, 09:58 PM
الصورة الرمزية mautaz mouhamed
mautaz mouhamed mautaz mouhamed غير متواجد حالياً
من انا؟: elrussy
التخصص العملى: طالب

mautaz mouhamed is a splendid one to beholdmautaz mouhamed is a splendid one to beholdmautaz mouhamed is a splendid one to beholdmautaz mouhamed is a splendid one to beholdmautaz mouhamed is a splendid one to beholdmautaz mouhamed is a splendid one to behold
افتراضي رد: شيزوفرينيا - 1- الفانوس بالفانوس والبادى اظلم

هو اصلن يا ابو نورا فى ناس مينفعش معاها غير كده لكن يسلام باء لو كان معاك نيفا كونت ظبطه

شوفوعربيتى بعد التعديل
قديم 26-10-2010, 10:27 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

والله يا ابو نورة انا لو مكانك كنت عملت اللى انت عملتة بالظبط ويمكن اكتر لانى من هواه تكسير الزجاج مش الصاج

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 27-10-2010, 04:13 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

والله يا ابو نورة انا لو مكانك كنت عملت اللى انت عملتة بالظبط ويمكن اكتر لانى من هواه تكسير الزجاج مش الصاج
ياباشا البك ابيض . وبلاش تهدى النفوس .. المسامح كريم ...

Saif El Deen
قديم 02-11-2010, 03:14 PM
الصورة الرمزية kira
kira kira غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس زراعى بعد سنة انشاء الله
هواياتي: cars football

kira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the rough

حرم عليك بس مش حرام اوى انا كنت هكسرله فنوسين ........أبو نورا متحسش بالزمب أحساسك كان هيكون ايه لو لأقدر الله كان رد فلك خاطئ و طيرت الناس الجامبك من الكوبري بسبسب السواق ال....... دا كان هيبقى احساس اكبر بكتر من الينتى حسه و الراجل دا خد أقل مما يستحق و كان لآزم ياخد علي دماغه انت سح 100/100 فيما عدا حتيت مفتاح العجل كان ممكن تعمله عاهة لا اذا كونت واخده عشان تخوفه بس و حمدالله على سلأمتك أسف على الاطاله
قديم 02-11-2010, 05:49 PM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute

ياباشا الف سلامه على شهاب3 وهدي اعصابك شويه ولو انه بصراحه كان مستفز جدا
ياللا مبروك لصاحبكو