العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 03-10-2012, 04:42 PM
mohammed1680 mohammed1680 غير متواجد حالياً

mohammed1680 will become famous soon enough
افتراضي رد: عايز اشتري عربية لمدة شهر ونصف وابيعها عشان هحجز اللوجان زيرو

انت علي ماتلاقي حاجة حلوة وتستقر عليها هيعدي الشهرونص ...والايجار برضه رخم مانتا ممكن تخبطها .... الافضل اشتري حاجة تقعد معاك مش اقل من 6 شهور واتعلم عليها مع وجود اللوجان ومبروك مقدما
قديم 03-10-2012, 05:57 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a_a_3antar مشاهدة المشاركة

ممكن حضرتك تشوف الأفيو او اللانوس بيتهيألي العربيتين مكببين زي اللوجان و خليك في الأفيو علشان واسعه و كبوتها واطي زي اللوجان. لو انت مش فارق معاك تتباع بسرعه كنت هقولك هات بيجو 307 xt
الراجل هيجيب حاجه قبل اللوجان يخبط فيها مش هيجيب اللوجان ويبيعها بعد شهر ونص

فقط للتوضيح
قديم 03-10-2012, 06:01 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صالح - المحامى مشاهدة المشاركة

ايجار وريح دماغك
: Bravo:

لسة هتدور على عربية تشتريها وياطلعت حلوة يا طلعت وحشة
وهتصرف عليها فلوس لانها هتكون مستعملة واكيد هتحتاج صيانة
وبعدين هتقرفك علشان تيجى تبيعها وتخسر فى تمنها
كلام ميه ميه ومايخرش الميه

ياباشا لو قلت سته شهور او سنه هقولك تجيب 128 او 127 حاله تعبانه تخبط فيها براحتك ولما تبعها ما تخسرش ولو خسرت بكتيرة باكو انما شهر ونص ده انت يادوب تشتريها وتسجل ويادوب هتبيع ريح دماغك واصبر او اتاجر بس انا انصحك بلاش الايجار ايصالات وقلق اصبر ان الله مع الصابرين
قديم 03-10-2012, 07:45 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

هههههههههههههه
الشهر ونص هيخلصوا واحنا قاعدين نحكى اصلا .
ولا انت عايز ترمى فلوسك ولا اية .
عربيتك ابقى هاتها براحتك واتعلم عليها براحتك .
قديم 04-10-2012, 03:04 AM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صالح - المحامى مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه
الشهر ونص هيخلصوا واحنا قاعدين نحكى اصلا .
ولا انت عايز ترمى فلوسك ولا اية .
عربيتك ابقى هاتها براحتك واتعلم عليها براحتك .
هههههههههههههههههههه الموضوع شدنى و دخلت أقرا و عمال أضحك من الردود

علفكرة موقف حضرتك قريب لموقفى بشكل كبير بس انا عاوز أشترى عربية صغيرة أن شاء الله أتعلم عليها و أخبط براحتى لمدة 6 شهور و بعدها أشترى لوجان بالتقسيط الممل

تذكر دائما أن
الليل هو بداية النهار
والشتاء هو بداية الصيف
والألم هو بداية الراحة
والتحديات هى بداية الخير
والتفاؤل بالخير هو بداية القوة الذاتية