العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 08-12-2012, 03:00 PM
mhh_hamed mhh_hamed غير متواجد حالياً

mhh_hamed will become famous soon enough
افتراضي حاجز رينو مانيوال فول اوبشن من معرض السبع

انا دلوقتى حاجز رينو مانيوال فول اوبشن من معرض السبع الكلام ده كان حوالى نص شهر 10 وكان المفروض الاستلام على 20/11 وطبعا المعاد ده عدى ولسه لحد دلوقتى مفيش ولا حس ولا خبر وكل ما اكلم العرض يقولى ظروف البلد والشحنة لسه مجاتش والكلام ده كله امبارح كنت بشوف صفحة رينو على الفيس لقيت مشاركة من واحد بيستفسر على ميعاد نزول المانيوال الادمن رد عليه وبيقوله حاليا الاولوية للاوتوماتيك والمانيوال هتتاخر لوقت مش معلوم وانهم مبلغين المعارض بكده من شهر مارس اللى فات طب لو الكلام ده تمام المعرض ليه اخد منى فلوس الحجز وقالى كمان شهر وكلام مين اللى اصدقه واستنى لغاية اخر الشهر ولا اروح اسحب العربون مع العلم انى لو هاسحب العربون اللى هو 3000 هاخسر 1000 فى حالة الغاء الحجز يا ريت يا جماعة لو حد عنده اى اجابة او معلومة يفيدنا بيها لحسن الواحد خلاص قرب يجيله ضغط ومش عارف اصدق كلام مين

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 09-12-2012 الساعة 10:02 AM
قديم 08-12-2012, 03:23 PM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة يا ريت الرد

الصبر جميل. 1000 جنيه مش قليل و كمان هو فيه حد تاني هتجيب منه لو سحبت فلوسك؟ كل اللي تقدر عليه تزن عليهم و تعمل وش و كده و تقول يا تسلموني يا تجيبو فلوسي.
قديم 08-12-2012, 03:39 PM

يا باشا انا كده كده صابر بس الكلام اللى بيتقال على لسان ادمن الصفحة على الفيس ان المانيوال هيتاخر وفى كلام تانى بيقول انه مش هينزل حاليا انا لو ضامن انى بعد الصبر هستلم العربية ماشى لكن الكلام اللى بيتقال ده هو اللى مخلينى قلقان ومش عارف ايه الصح
قديم 08-12-2012, 04:59 PM
GOODYEAR GOODYEAR غير متواجد حالياً

GOODYEAR is on a distinguished road

انا برده سمعت الكلام ده قبل الحجز و حجزت من حوالى شهر بس الناس كانت صريحه معايا و قالتلى الاستلام فى خلا ثلالثة اشهر و انا وافقت مع انى من غير عربيه بس العربيه تستحق انك تستناها وانت صبرت كتير
قديم 08-12-2012, 06:14 PM

هو انا مقتنع بكلامكم كله والله بس المشكلة ان التوكيل بيقول حاجة والموزع بيقول حاجة وانت تايه فى النص متعرفش تصدق مين هل فعلا الشحنة جاية على اول السنة ولا مفيش شحنات مانيوال نازلة تانى؟؟