العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 30-10-2012, 09:45 AM
amor777 amor777 غير متواجد حالياً

amor777 will become famous soon enoughamor777 will become famous soon enough
عاجل رايح احجز لوجان مانيوال من التوكيل الاسبوع الجي وعندي شويه استفسارات ضرووووووووري

انا اخيرا وبعد طول تفكير ومقارنة بين عربيات رايح احجز لوجان مانيوال 2013 من التوكيل الاسبوع الجي بالكتير ممكن الاسبوع ده حسب ما ادبر فلوس مقدم الحجز ال10000 جنيييييه وعندي سؤال كده
اولا انا اروح احجز من انهي فرع انا ساكن في الجيزة اروح فرع المهندسين الي عند سور نادي الزمالك ولا الي عند نادي الصيد انهي واحد المعاملة فيه أحسن ولا مبتفرقش

ثانيا حد راح قبل كده وحجز من التوكيل لو عنده اي نصيحه المفروض اعملها وانا هناك او اي حاجه استفسر عنها ياريت يفيدني
انا عارف ان اسألتي غريبة بس معلش دي اول مره اجيب عربية ومقلق جدا اعذروووووووني وياريت تعبروني (تنفع مطلع اغنية) مستني ردودكوا قبل ما اروح وانا هبقي احكيلكوا كل الي حصل معايا خطوة بخطوة
قديم 30-10-2012, 09:49 AM
أحمد الشلبي أحمد الشلبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الغناء والتمثيل المسرحى

أحمد الشلبي will become famous soon enoughأحمد الشلبي will become famous soon enough
افتراضي رد: رايح احجز لوجان مانيوال من التوكيل الاسبوع الجي وعندي شويه استفسارات ضرووووووووري

ربنا يوفقك يارب وتشترى اجمل لوجان , بس معلش مش هقدر أفيدك في حكاية الحجز لإنى انا لما كنت بشترى نزلت على أوتو سمير ريان اللى على طريق الأوتستراد واشتريت هناك معاملتهم زى الفل وكمان بتاخد العربية بسعر قليل وبتاخد غطاء ودواسات وميدالية هدية ده اللى انا عملته , ولتانى مرة ألف مبروك وربنا يوفقك في الشراء ان شاء الله
قديم 30-10-2012, 11:05 AM
الصورة الرمزية روبرت مجدي
روبرت مجدي روبرت مجدي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant
هواياتي: Computers, Automotives

روبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to behold
افتراضي رد: رايح احجز لوجان مانيوال من التوكيل الاسبوع الجي وعندي شويه استفسارات ضرووووووووري

كل سنة و انت طيب
الف مبروك يا باشا و ربنا يوفقك ف الشراء
قديم 30-10-2012, 03:18 PM
سائق جديد سائق جديد غير متواجد حالياً

سائق جديد will become famous soon enough

مبروووووووووووووووووك مقدما
وكل سنة وانت طيب
قديم 30-10-2012, 03:52 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

مبروووووووووووك

Mohamed Hussein - journalist