العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوزوكى Suzuki > ماروتى MARUTI

قديم 24-01-2012, 11:56 PM
ahmed abd el wahed ahmed abd el wahed غير متواجد حالياً
من انا؟: 01146400761

ahmed abd el wahed is on a distinguished road
للاهمية برجاء المساعدة

فى مشكلة انا مش فاهمها......فا ياريت اصحاب الخبره يفيدونى.................. .....لما يكون فى مطره ............ العربية الزجاج بتعها بيشبر من جوه وما بشوفش حاجة خالص يا ترى ايه الحل............... وهل الزراير اللى فى التابلوه من تحت شمال ليه استخدام فى المطر علشان انا مش عارف اى زرار بيعمل ايه غير المساحه اللى فى البربريز اللى ورا
قديم 26-01-2012, 04:46 PM
mahmoud8 mahmoud8 غير متواجد حالياً

mahmoud8 will become famous soon enough
Talking رد: برجاء المساعدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed abd el wahed مشاهدة المشاركة

فى مشكلة انا مش فاهمها......فا ياريت اصحاب الخبره يفيدونى.................. .....لما يكون فى مطره ............ العربية الزجاج بتعها بيشبر من جوه وما بشوفش حاجة خالص يا ترى ايه الحل............... وهل الزراير اللى فى التابلوه من تحت شمال ليه استخدام فى المطر علشان انا مش عارف اى زرار بيعمل ايه غير المساحه اللى فى البربريز اللى ورا
السلام عليكم ....
احمد باشا عبد الوهاب ...
شوف يا عمونا ...
الزراير اللي حضرتك بتقول عليها دي كالاتي:
واحد بتاع المساحة بتاع الازاز اللي ورا ...
والتاني بتاع المية بتاع الازاز اللي ورا ...
والتالت بتاع السخان اللي موجود علي الازاز اللي ورا...
والرابع بتاع لمبة الضباب اللي موجودة تحت الاكصدام اللي ورا ع الشمال من تحت خالص ..وخلي بالك ان دي بتشتغل لما تكون حضرتك منور النور العالي...!
ده للزراير...
حضرتك كمان بتسال ان الزجاج بيكون مشبر لما يكون فيه مطر وده طبعا صحيح..والسبب ف ذالك هو ارتفاع معدل درجة الحرارة في الداخل عنها في الخارج ..مما يوده الي تكثيف بخار الماء علي الاسطح الزجاجية الباردة وبالتالي تظهر علي هيئة بخار يعوق الروئية الافقية لفترة بسيطة اذا تم معادلة درجة الحرارة...ههههههههههههه.. ..نحن ف الخدمة ..حتة علمي كدة السريع.

سيبك يا عم من الهطل اللي انا قلته ده...افتح انت بس الازاز من الناحيتين سنة بسيطة وهتلاقي الدنيا عنب.....
والسلام عليكم
قديم 26-01-2012, 05:52 PM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of
افتراضي رد: برجاء المساعدة

بظبط زى ما mahoud 8 قال افتح الازاز سنه علشان يبقى جوه زى بره ولو عندك سخان فى الازاز الى وره شغلو

Hesham Samir

الكلمات الدليلية
برجاء المساعدة