العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

قديم 04-03-2010, 03:13 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نصائح للتعامل مع النقل اثناء السير بالقرب منهم

هزرهم تقيل يعم
قديم 04-03-2010, 04:54 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

والله ياجماعة انتم اولاد حلال والله ربنا يخليكم انا قلت ان الموضوع مش عاجب حد وملوش قيمة لدرجة ان محدش عبرنى ولا سال فيا لدرجة انى نسيته
قديم 04-03-2010, 09:58 AM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold

المفروض بصراحه يحددوا مواعيد سير النقل فى اوقات معينه وطرق معينه
ويبقى النقل عباره عن صندوق مغلق مثل كل الدول العربيه ومش هاقول الاجنبيه بدل ما وانت ماشى تلاقى رمل وزلط بيقع علي عربيتك
لاحسن اللى بيحصل فى مصر ده مسخره وقلة ادب على راى احمد ادم فى فيلم معلش احنا بنتبهدل لما كانوا واخدينه سجن ابو غريب
قديم 09-03-2010, 05:50 PM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute

شكرا علي الموضوع القيم
بسالمشكله فعلا انه غير ممكن يكون مش شايفك ان أكتر من واحد لقيته ماشي بيرقص علي الطريق و ده بيخوفني جدا و أنا بعدي منه و بظطر أديله كلاكسات ونور زي ما انت قولت كده عشان ياخد باله
عامة ربنا يسترها علينا جميعا

Uploaded with ImageShack.us
قديم 09-03-2010, 06:45 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

شكرا استاذ خالد على الموضوع
بجد نصايح جميله وكلها موضوعيه
كلنا نعانى من هذه الحالات فعلا - ربنا يستر طريقنا جميعا

بس الطف حاجه على الزراعى لما أجى أعدى من شمال النقل - أديله نور كلاكس - فيقوم هوه موسعلى الطريق (طبعا لو كان سواق بيفهم ومش شارب حاجه ) فتكون التحية : تيت تيت يعنى شكرا ، هوه يرد عليا بالسرينه اللى تخض : طيط طيط

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا