العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 08-08-2012, 03:18 PM
mohamed2016 mohamed2016 غير متواجد حالياً

mohamed2016 is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز اروح مطروح فى العيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسري أبو الخير مشاهدة المشاركة

أنا كمان رايح مطروح بأذن الله يوم وقفة العيد (الجمعة) .. و الحمد لله حاجز تبع الشغل عندي .. لكني لم اذهب لمطروح بعربيتي من قبل .. و معرفش الطريق .. و كمان الأخ screamseko بيقول ان عند الضبعة حوالي 30 كيلو الأسفلت متكسر جدا فيهم ودا زود قلقي و خوفي من الطريق و الأعطال .. عموما لسه ما أخدتش قرار السفر بعربيتي أو بالسوبر جيت أو أتوبيس غرب الدلتا .. السؤال هنا هل اسافر بعربيتي اللانوس .. أو بالاتوبيس .. ؟؟؟؟
تحياتي للجميع
السلام عليكم انا كمان مسافر مطروح ان شاء الله يوم الجمعه قبل العيد ودى اول مره اروح مطروح وعاوز اروح بالعربيه وخايف بس المصيف بالعربيه ممتع
قديم 08-08-2012, 03:41 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

اى مصيف زى مطروح او الساحل لو مكانش العربية زيرو يبقى بناقص المصيف
على الأقل لما تمشى بالعربية وسط العجل الجديد يبقى لها قيمة
قديم 08-08-2012, 04:22 PM
mohamed wagdy mohamed wagdy غير متواجد حالياً

mohamed wagdy has a spectacular aura aboutmohamed wagdy has a spectacular aura aboutmohamed wagdy has a spectacular aura about

يا جماعه انا من مطروح ولو فى اى استفسار عن اى حاجه او اى خدمه انا مستعد لاى عضو هنا فى المنتدى . بس نصيحه للاستاذ يسرى ابو الخير .انه يجى فى سوبرجيت وبلاش يجى بعربيته لكذا سبب اولهم عشان تعرف تستمتع لان عشان تمون عربيتك فى مطروح فممكن تقف طابور مايقلش عن 3 ساعات وغير كده البلد صغيره مش محتاجه عربيه فميش غير شواطئ الغرام والابيض وعجيبه الى بعيده شويه عن البلد ..والتاكسى فى ابعد مشوار الى هوه عجيبه بياخد 25 جنيه.. وغير كده البلد هتبقى زحمه جدا بعد العيد مش هتعرف تمشى بالعربيه وخصوصا انك مش عارف الشوارع .. فرايى ان السوبر جيت هيبقى احسن بكتير
قديم 08-08-2012, 05:15 PM
الصورة الرمزية mmbader
mmbader mmbader غير متواجد حالياً

mmbader is a jewel in the roughmmbader is a jewel in the roughmmbader is a jewel in the rough

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ محمد وجدى ارجو منك ان تفيدنى فى اسعر الشقق بمنطقة اليدو ( تمليم ) لانى معروض على شقة تمليك فى شار ع ابو بكر الصديق خلف مسجد العوام والشقة تشطيب عادى ومش عارف احدد سعرها كام ارجو افادتى واخبارى بالاماكن الكويسة الى ممكن اشترى فيها واسف على تعبك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 08-08-2012, 10:51 PM
ahmed™ ahmed™ غير متواجد حالياً

ahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the rough

ياريت الافاده في اسعار الايجاربتبقا في حدود كام وايه احسن المناطق اللي الواحد يقعد فيها؟