العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 26-04-2009, 08:48 PM
MKN MKN غير متواجد حالياً

MKN will become famous soon enoughMKN will become famous soon enough
افتراضي رد: كاوتش GT ولا كومهو ولا نانكينج ايهم افضل؟؟؟

الكومهو كويس جدا بس خلى بالك من تاريخ الانتاج DOT المكتوب على الكاوتش يكون حديث و يكون traction A temperature A علشان يستحمل الحرارة
قديم 26-04-2009, 08:52 PM
eltorky eltorky غير متواجد حالياً

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts

الكمهوووووو الكوري جامد جداااا الناس كلها بتشكرر فية بس حضرتك جبت الفردة غالية شوية أنا كونت ممكن أجبهالك ب 260 للفردة بس العملية مفرقتش كتير و 1000 مبروك علي الكاوتش الجديد بس لو ليك أي ملاحظات عالية ياريت تقولهالنا عشان أنا ناوي أجيبة قريب و جزاك الله خيررر
قديم 26-04-2009, 09:44 PM
الصورة الرمزية hossamdoaaaa
hossamdoaaaa hossamdoaaaa غير متواجد حالياً

hossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud ofhossamdoaaaa has much to be proud of

مكتوب على الكاوتش (DOT H2AP YA1V) مش عارف ده معناه ايه؟؟؟
قديم 29-04-2009, 11:54 AM
whm whm غير متواجد حالياً

whm is on a distinguished road
رد: كاوتش GT ولا كومهو ولا نانكينج ايهم افضل؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltorky مشاهدة المشاركة

الكمهوووووو الكوري جامد جداااا الناس كلها بتشكرر فية بس حضرتك جبت الفردة غالية شوية أنا كونت ممكن أجبهالك ب 260 للفردة بس العملية مفرقتش كتير و 1000 مبروك علي الكاوتش الجديد بس لو ليك أي ملاحظات عالية ياريت تقولهالنا عشان أنا ناوي أجيبة قريب و جزاك الله خيررر
يا اخ eltorky

ممكن تقولى منين كنت هتجيبه بـــ 260 جنيه.؟؟؟ لانى انا كمان عايز اشترى 14R 175/70

الف شكر
وائل
قديم 29-04-2009, 12:15 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

طيب يا جماعه انا المفروض اغير الاربع فرد ....
R14- 65 - 185
اللي راكب عندي كان الهانكوك ... وبصراحه كان كويس ... و عملت بيه 59 الف ... عمري ما عملتها بأي فرده كاوتش ....
لدرجه اني خايف امشي بالعربيه اكتر من كده ...
اجيب الهانكوك تاني ... نفس النقشه .. علشان يبقى الكاوتش كله زي بعض لأن الاستبن منزلش على الارض
ولا اغير ... لأن برضو شكرو في النيكسون الشجره ... و الكومهو ...
وسألت على البيريللي بس لقيت التركي ب 375

ما رأيكم دام فضلكم

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &