العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 04-01-2009, 02:30 AM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
رد: اية رايك فى سواقة السيدات

ptmnlo123per111ومالها بقة سواقة الستات والله هم مش كلهم انا نفسي لما بمشي في الشارع بصراحة بتخنق منهم بس انتوا يا رجالة لا بترحموا وبتخلوا رحمة ربنا تنزل بتتريقوا على سواقة الستات طب ما تتريقوا على اللي مخليها تسوق اصلا يعني كل ماتحب تروح مشوار اركبي انتي لوحدك وروحي يعني مرمطة المواصلات والزحمة ولا انها تسوق وتقرفكم في الشارع يعني والله كتر خيرها انتوا فاكرين الست اللي بتسوق دي بتبقة مبسوطة هي بطبعها كائن رقيق وضعيف مهما كانت فكتر خيرها قوي انها بتستحمل جبروت الشوارع والاوتوبيسات وقادرة تمشي وسطيهم بس في ستات بتستهبل بجد ويشلوا خاصة لما الواحد بيبقة نازل في اخر خمس دقايق قبل ميعادة وربنا يرزقة بست في شارع ديق ماشية قدامه انا ساعتها بحس رغم اني ست اني عايزة ادوس بنزين على الاخر وشيلها خالص لا انا عارفة اروح منها يمين ولا شمال بس افرحوا يا ستات انا واحدة خليت سواق ميكروباص يحلف انه مش مصدق اني ست اللي سايقة بس قبل ما تتكلموا فيكم رجالة كتير برضه مش بيعرفوا يسوقوا بجد مش عارفة ليه كل الرجالة فاكرين نفسهم خليفة شوماخر ptmnlo123per1127 انا قولت اللي عندي بقة خلاص
قديم 04-01-2009, 02:54 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

انا لحد دلوقتى مشفتش راجل مبيعرفش يسوق معنى كدة انة مبيعرفش يجيب الخامس بس الفرق فى التصرف

مش اكتر يعنى لو ماشية بارحة و حد اداكى كلكس توسعى تدوسى بنزين لو الشارع ديق كدة يعنى

التصرف الى يريح كل الاطراف مش ترمو على الواحد مرة واحد و متمشوش فى حارة واحدة مش عند وخلاص بتحصل كتير الاقى الواحدة ماسكة شمال و ماشية 60 اخرها كلس انها تنقل حارة تانى مفيش هو كدة

بزمتك بصى على العربيات الى ركباها الستات بتبقى عاملة ازاى متخبطة 100 خبطة قارنى بينها و بين عربية اى راجل ماشى فى الشارع

رائى الخاص

عايزين نعرف الموقف الى خلى سواق الميكروباص يحلف انة مش مصدق ان الى سايقة ست

قديم 04-01-2009, 03:17 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

سواقة الستات في مصر فعلا سيئة جدا علي الأغلب
ليه؟

لأن الستات عادة بتطلع رخصة بسهولة أكتر و من غير تعب في التعلم ، بالاضافة الي تعود الست بشكل عام في مصر انها كيان مصون و محمي لكونها ست فقط و الكثير من الستات بيستغل الكلام ده كويس جدا

المشكلة ان حتي الستات مبيطيقوش سواقة بعض

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 05-01-2009, 06:02 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

شكلك شايل منهم قوى يا لانسر استايل ... انا كمان كنت كدة بس لما بركب مع والدتى بحس بموقف الستات فى السواقة هما يتلخموا جامد سعات علشان كدة بعزرهم وخاصة لو كان كبار شوية مش بنات صغيرين .. وبعدين هدى نفسك شوية احنا ورانا امتحانات ...ptmnlo123per154

I'M BaD UseR

قديم 17-01-2009, 03:55 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moshax مشاهدة المشاركة

شكلك شايل منهم قوى يا لانسر استايل ... انا كمان كنت كدة بس لما بركب مع والدتى بحس بموقف الستات فى السواقة هما يتلخموا جامد سعات علشان كدة بعزرهم وخاصة لو كان كبار شوية مش بنات صغيرين .. وبعدين هدى نفسك شوية احنا ورانا امتحانات ...ptmnlo123per154
انا قصدى على كدة مفيش حد مبيعرفش يسوق

بس حسن التصرف و التعامل مع العربيات الى راحة و الى جاية بس الى يدايق

انا بحط ان اختى او والدتى فى نفس المكان بس انا عمرى ماقليت قدبى على واحدة ست

مهما حصل بس لو حصل اى حاجة (خبطتنى ااو اى حاجة ) هأجر 3 سيدات من المساكن عندنا و هجمبهملها
يتصرفوا معاها و هبقى اظبطهم