العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 18-04-2013, 05:04 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold
افتراضي رد: بدء مولد سيدى اسبيرنزا انفى بعد انتهاء مولد سيدى ايمجراند غبور

انا ممكن اكتب مواضيعى فى منتديات اخرى مثل نايل موتورز _و4allmotors بكل حرية ومناخ افضل لطرح ارأئى المختلفة ولكنى سأظل اكتب فى منتدى مصر موتورز لأنى احب اعضاءة ولن اسمح للأخ المشرف المميز استرا بأنه يبعدنى عن احبائى اعضاء المنتدى الكرام وطالب كل عضو بالتصدى لأى واحد تسول له نفسة الحجر على اراء الاعضاء او فرض رؤيتة السخصية عليهم...وفى النهاية تحية لكل مخلص ومجتهد من المسؤلين عن ادارة المنتدى.

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.
قديم 18-04-2013, 05:10 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: بدء مولد سيدى اسبيرنزا انفى بعد انتهاء مولد سيدى ايمجراند غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer مشاهدة المشاركة

لحد امتى حيفضل المصرى يطبل ويزمر لأى سيارة متوسط السعر والامكانيات ولم تجرب بعد....يجب الضغط على الوكلاء بتقديم سيارات بجودة عالية وسعر مناسب للشعب المصرى.....مثال :الانفى يوجد منها اوتوماتيك و1800سىسى فى العراق وتتوفر بجير بوكس cvtمتطور وايضا التيجو الجديدة وسعرها اقل!!!!!!!!!...والايمجراد ايضا يوجد منها اوتوماتيك ومحرك اكبر ومواصفات امان اكتر وهى التى حصلت على مواصفات اوروبا للسلامة وليست التى نزلها غبور مصر
معروف من زمان ان بلدنا مفيهاش عربيات واللى راكبينها دى ماكيتات لافيها امان ولا رفاهية ولا اى حاجة لو عاوز تركب عربية صح اركب بنص مليون جنيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

كل المواضيع المطروحة للعربية الجديدة لا فيها تطبيل ولا تزمير
ناس بتعرفنا ان فى عربية جديدة نزلت وبيعرضو صور ليها
وبيبدا النقاش حولها وكل واحد بيقول راية

محدش فينا شغال مع ابو الفتوح ولا غبور
كلنا اعضاء زيك ملناش اى مصلحة
وحتى اللى بيشتغل مع ابو الفتوح او غبور بيدخل بصفتة مش بشخصة
والناس دى بتقدم خدمات حقيقية لاعضاء المنتدى
كون بقى ان احنا مش زى العراق ولا اى بلد فى العالم دى مش مسئولية الاعضاء هنا دة موضوع يطول شرحة
احنا بنتكلم وبتعرض الموجود والامر الواقع
انا مش فاهم لما عربية جديدة تنزل المفروض نعمل اية طيب من وجهه نظرك
وانا معترض على عنوان الموضوع
ممكن حد يفهمها ان العنوان تهكم على اولياء الله الصالحين فكان يجب تغيير العنوان لكن المضمون مش مفيد للدرجة ماهى كدا كدا خربانة لا فى عربيات عدلة ولا نفوس عدلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

اطلب اللى انت عاوزة
لكن مينفعش تقول على اعضاء انهم بيطبلو ويزمرو
مش حاسس انك بالكلام دة بتهين الناس؟

علية الصلاة والسلام ...بس انا ده رأى ومش حاقبل ارهاب فكرى من المشرف المميز (استرا) وحافضل اقول رأى بصراحة

وانا عند كلامى وانا ضد الارهاب الفكرى اللى بتمارسة على الاعضاء بحجة انك مشرف مميز (انا مش عارف انت مميز بأية ؟؟ ممكن بأستفزاز ومضايقة أعضاء المنتدى اللى بيطرحوا ارائهم بديموقراطية وحرية والا انت عايز تعمل مقص رقابة على الاعضاء لو ده اللى انت عايزة اقدر اقولك ده بعدك ..وكفى المؤمنين شر القتال .

يا على باشا مفيش هنا لا عضو مميز ولا مشرف مميز ولا اى حاجة من الكلام ده

ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة

كلنا هنا يباشا بنخدم بعضنا وياريت النفوس تبقى صافية عشان ماحدش ياخد عننا فكرة وحشة
قديم 18-04-2013, 05:15 PM

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

ABONORA
قديم 18-04-2013, 05:30 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

معروف من زمان ان بلدنا مفيهاش عربيات واللى راكبينها دى ماكيتات لافيها امان ولا رفاهية ولا اى حاجة لو عاوز تركب عربية صح اركب بنص مليون جنيه

ممكن حد يفهمها ان العنوان تهكم على اولياء الله الصالحين فكان يجب تغيير العنوان لكن المضمون مش مفيد للدرجة ماهى كدا كدا خربانة لا فى عربيات عدلة ولا نفوس عدلة

يا على باشا مفيش هنا لا عضو مميز ولا مشرف مميز ولا اى حاجة من الكلام ده

ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة

كلنا هنا يباشا بنخدم بعضنا وياريت النفوس تبقى صافية عشان ماحدش ياخد عننا فكرة وحشة
الاخ المحترم Hisham.Elgazzar:بناء على ما ذكرت(ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة ) فأنا اعلن انتهاء النزاع بالنسبة الى احتراما لأراء الاعضاء الكرام وحرصا على منتدانا الموقر.....وادعوك لمتابعة موضوعى الجديد فى قسم المقارانات بعد 10 دقائق على الاكثر.

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.
قديم 18-04-2013, 09:31 PM

aly zafer
تحياتى