العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 20-02-2011, 02:16 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحمد بدر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

فقر من يومك متكلمش حد الا لما تحصله مصيبه هههههههههههههههههههه

ابوس ايدك متكلمش حد تاني وهو علي الطريق كفايا اللي حصله ههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه
صح يا كريم . . وبعد كده لما تحب تكلم كورسير ابقى اتصل بيه اسأله الأول .........
ربنا يستر طريقكم جميعا . بس والنبى بلاااااااااااااااااااااش السرعه . ياجماعه العمر واحد ومش بعزأه .

Saif El Deen
قديم 20-02-2011, 02:46 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

الحمد لله على سلامتك
ونحمد الله انك بخير
وبالنسبة للمحشى متعملش حسابى للاسف المسافة بينى وبينك تذيد على 1000 كم حاليا ً
قديم 20-02-2011, 03:56 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه
صح يا كريم . . وبعد كده لما تحب تكلم كورسير ابقى اتصل بيه اسأله الأول .........
ربنا يستر طريقكم جميعا . بس والنبى بلاااااااااااااااااااااش السرعه . ياجماعه العمر واحد ومش بعزأه .

ههههههههههههههههههههههههه ههه

لا وحياة الغاليين بلاش يتصل بيا وانا علي الطريق انا مش ناقص ومش عايز مصيري يبقي زي مصير احمد بدر انا لسه مدخلتش دنيا
قديم 20-02-2011, 04:19 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

الف مليون سلامه يابو حميد انا والله لسه عارف دلوقتي يارب تكون زي الفل وفداك مليون عربيه ويارب المقابله تتحدد ونشوفك علخير والله لو اعرف امبارح بس انا كنت فالاسكندريه كنت عديت واطمنت عليك بنفسي
قديم 20-02-2011, 04:52 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا باشا الف مليون سلامه لحضرتك . سلامتك عندنا بالدنيا والله . المهم تخللى بالك من نفسك وبلاش السرعه بعد كده . .
وبالنسبه للظفر : ولا يهمك يا باشا . أى حاجه حاتعملها حاتكون كويسه ... ان شا الله حتى فراخ . مش حانتقل عليك ............ ههههههههههههههههههههههههه
الله يسلمك يا استاذ سيف
وانا ناوى على عقيقة ان شاء الله

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي