العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 25-07-2010, 07:43 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طريقك لشراء سيارة بالتقسيط (حصرى لمصر موتورز)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrturk مشاهدة المشاركة

طيب لو انا جاهز بالمقدم ودفعته حستلم العربية في حدود كام يوم ؟
فى نفس اليوم
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-07-2010, 03:36 PM
m__hassan m__hassan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري

m__hassan is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

حضرتك انا اقوم بالرد على جميع الاستفسارات ولكن لا اعلم كل اسماء المعارض لتوجية الناس اليها كمان بالنسبة للعروض فهى دائما انظمة البنوك فى تجدد وتغير ومش من المعقول انى اقول كل الانظمة وانما انا اعرف الحالة للعميل وابداء بتحديد افضل الحلول لة
كمان موقود فى باب التقسيط اكثر من 20 معرض سيارات وما يقرب من 10 مندوبين بنوك ومع ذلك انا اقوم بالرد على الجميع وشرح الامور ولا اظن ان هناك من يتعامل مع الاستفسارات مثل ما ابذلة من مجهود وحضرتك نفسك فى موضوع اخر ارسلت لى استفسار لحضرتك ولم ترسلة اى باقى المعارض او احد المندوبين بتوع البنوك وانت هتعرف اختلاف التعامل
للاستفسار السريع
0125485222
شكرا يا باشا على مجهودك وربنا يوسع عليك ويكرمك
قديم 27-07-2010, 06:05 PM
medoo2 medoo2 غير متواجد حالياً

medoo2 is on a distinguished road

السلام عليكم
انا طالب ومتخرج السنادى
المهم وبكل صراحه انا ابن عمتى حالتهم الماديه مرتاحه جدا هو جاب عربيه ودخلها شركه لمدت 3 سنوات وبياخد ايجار العربيه فى الشهر 3000 جنيه والعربيه كيا اوتوماتك كامل 2010
انا حبيت الفكره جدا بس انا بقى عندى مشاكل مهببه الى هيى ايه انى عايز اجيب العربيه الى تمنها 100000 جنيه ومش معايا ولا مليم وادخلها الشركه ومن ايجارها اسدد تمنها وتبقى بتاعتى
بعد ال 3 سنين فا ينفع ولا لا ولا ايه وانا من القاهره ومعنديش اى سوابق ولا اى حاجه من الحجات دى بس انا جاد جدا فى الكلام ده فا ازا كان اى حد يقدر يفيدنى اكون شاكر جدا ومشوار الشركه دا حقيقى والله مش كدب
قديم 29-07-2010, 09:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoo2 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا طالب ومتخرج السنادى
المهم وبكل صراحه انا ابن عمتى حالتهم الماديه مرتاحه جدا هو جاب عربيه ودخلها شركه لمدت 3 سنوات وبياخد ايجار العربيه فى الشهر 3000 جنيه والعربيه كيا اوتوماتك كامل 2010
انا حبيت الفكره جدا بس انا بقى عندى مشاكل مهببه الى هيى ايه انى عايز اجيب العربيه الى تمنها 100000 جنيه ومش معايا ولا مليم وادخلها الشركه ومن ايجارها اسدد تمنها وتبقى بتاعتى
بعد ال 3 سنين فا ينفع ولا لا ولا ايه وانا من القاهره ومعنديش اى سوابق ولا اى حاجه من الحجات دى بس انا جاد جدا فى الكلام ده فا ازا كان اى حد يقدر يفيدنى اكون شاكر جدا ومشوار الشركه دا حقيقى والله مش كدب
عربية من غير مقدم وضمنات صعب جدا جدا
حاول تحدد امورك شوية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 02-08-2010, 09:02 AM
ABDELRAHMAN11 ABDELRAHMAN11 غير متواجد حالياً

ABDELRAHMAN11 is on a distinguished road

thank u for ur great effort

ptmnlo123per181