العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 11-07-2014, 07:26 AM
إسنايبر إسنايبر غير متواجد حالياً

إسنايبر is on a distinguished road
استفسار [ساعدوني] انا معايا جيلي فروته 2005 و عايز اسقطلها موتور ايه الموتور المناسب و الى ينفع يركب !

السلام عليكم ..
انا معايا فروته 2005 و عايز اسقطلها موتور

الميكانيكي قالي اى موتور من 1100 لي 1300 سي سي يسقطه عادي

انا عايز اعرف رايكم في موتور يكون 1300 و قطع غيارة متوفره و رخيصه

ترشحولي ايه و لو معاكم واحد عنده موتور مناسب ياريت اسمه و رقم تليفونه
قديم 11-07-2014, 06:30 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: [ساعدوني] انا معايا جيلي فروته 2005 و عايز اسقطلها موتور ايه الموتور المناسب و الى ينفع يركب !

موتور السوفت بيركب عليها

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 12-07-2014, 02:56 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: [ساعدوني] انا معايا جيلي فروته 2005 و عايز اسقطلها موتور ايه الموتور المناسب و الى ينفع يركب !

فى واحد ف الحرفيين بيجيب حجاتها كلها اسمه الشيخ طه وبيشتغل فى كل الصينى