العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 10-03-2013, 10:50 AM
الحق دائما الحق دائما غير متواجد حالياً

الحق دائما is on a distinguished road
افتراضي رد: الجزء الثالث من خدعه غبور ..الايمجراند -

[QUOTE=emgrand7;857735]

تم حذف المشاركة وإعطاؤك إنذار للأسلوب الغير لائق وفى حالة العودة لهذا الإسلوب سيتم حذف عضويتك طبقاً لقوانين المنتدى

التعديل الأخير تم بواسطة نبيل عبدالرحمن ; 10-03-2013 الساعة 08:53 PM
قديم 10-03-2013, 01:56 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

الانجلون فشلت
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

انت ما حصلتش انت اكيد من عالم تاني
ههههههههههههههههههههههههه هههه
لو الانجلون مفشلتش طيب ليه مستمرتش في السوق وانا اعتقد ان عربيتك موديل 2010 يعني 3 سنين مش مقياس للحكم علي العربيه وانا هدخل معاك رهان لو جبتلي 5 معاهم عربيتك في المنتدي ليك مني موضوع ثناء وشكر علي عربيتك وتوضيح انها مكسره الدنيا انا عايزك بس كمان تفهم ان مش معني ان عربيتك بجيب 190 او 200 تبقي عربيه فظيعه ده مش مقياس لتقيم عربيه وانا مش هكلم علي عربيتك انا هسيب الموضوعين يردواhttp://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=106992

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=88728

انا بس عايز منك طلب اخير انك يبقي عندك روح تقبل الراي والراي الاخر انا ممكن كنت ارد عليك باستهزاء وغلط بس ده مش من طبعي ويريد نغير من نفسنا ومش عشان الراي مخالف لرايك يبقي انا بقيت مش بفهم ومن عالم تاني المنتدي اصلا فايدته تبادل الاراء وانا بس حبيت اوضح وجهت نظري
قديم 10-03-2013, 04:37 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

لو الانجلون مفشلتش طيب ليه مستمرتش في السوق وانا اعتقد ان عربيتك موديل 2010 يعني 3 سنين مش مقياس للحكم علي العربيه وانا هدخل معاك رهان لو جبتلي 5 معاهم عربيتك في المنتدي ليك مني موضوع ثناء وشكر علي عربيتك وتوضيح انها مكسره الدنيا انا عايزك بس كمان تفهم ان مش معني ان عربيتك بجيب 190 او 200 تبقي عربيه فظيعه ده مش مقياس لتقيم عربيه وانا مش هكلم علي عربيتك انا هسيب الموضوعين يردواhttp://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=106992

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=88728

انا بس عايز منك طلب اخير انك يبقي عندك روح تقبل الراي والراي الاخر انا ممكن كنت ارد عليك باستهزاء وغلط بس ده مش من طبعي ويريد نغير من نفسنا ومش عشان الراي مخالف لرايك يبقي انا بقيت مش بفهم ومن عالم تاني المنتدي اصلا فايدته تبادل الاراء وانا بس حبيت اوضح وجهت نظري
لا يا كبير 3 سنين مقياس يكشف اي عربيه لو معيوبه
ولو عايز تعرف اراء الناس الفعليه فيها شوف بره مصر او انزل العبور يوم في مركز الصيانه وانت تشوف اراء الناس علي الطبيعه ؟
وعدم وجود اعضاء كتير معاهم العربيه في المنتدي مش مقياس ولا ايه ؟
طب كام واحد معاه كيا اسبورتاج
طب كام واحد معاه لانسر شارك
طب كام واحد معاه رينو فلونس
طب كام واحد معاه بيجو 3005
طب كام واحد معاه اوبل استرا الجديده
طب كام واحد معاه سوبارو

ممكن اعدك للصبح لو تحب
وبرضه كلمه اخيره
انا تاجر عربيات ركبت من الهامر والمرسيدس s500 والدودج لل فيات 1100
فالحمد لله اقدر اقيم اي عربيه من منطلق خبرتي
انا مش بقول ان الانجلون افضل من الباسات ولا المرسيدس
انا بقول انها من افضل السيارات في الفئه السعريه ما بين 80-120 الف
وفي النهايه بقولك اللي بجد ماجربش يبقي مايعرفش
ولك مني كل تحيه واحترام

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 10-03-2013, 04:42 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

وبعدين بخصوص الموضوعين ؟
فما مش ذنب العربيه انها اهملت واتخزنت غلط واتجمعت من جديد علي ايد صنايعيه واتضحك علي الزبون فيها دي قله ضمير من البائع وقله خبره من المشتري

طب بذمتك يا راجل لوا رايح تشتري عربيه زيرو ولاقيت الاوكر النيكل مصديه ؟ والفوانيس مضببه ومطوسه ؟ الخ الخ الخ
حتستلم العربيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 10-03-2013, 04:44 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحق دائما مشاهدة المشاركة

تم حذف الكلام الغير لائق من هذا العضو وإنذاره
والله كلام الانسان هو الدال علي بيئته وواضح جدا من كلام حضرتك البيئة اللي حضرتك متربي فيها واضح جدا انها بيئة عالية جدا جدا لدرجة تجعل الانسان يحمد ربنا اناء الليل واطراف النهار واعلم يا اخي انه ما يلفظ من قول ..........ربنا يغفرك ويهديك ويسامحك

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

التعديل الأخير تم بواسطة نبيل عبدالرحمن ; 10-03-2013 الساعة 09:00 PM