العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو فلوانس Fluence

رينو فلوانس Fluence Renault Fluence 2009—present The Renault Fluence is a compact mid-size sedan produced by the French automaker Renault. This built at the Oyak-Renault plant in Bursa, Turkey and Santa Isabel factory, in Cordoba, Argentina for Latin America.

قديم 11-12-2012, 12:53 AM
Ammar yOsrii Ammar yOsrii غير متواجد حالياً

Ammar yOsrii is on a distinguished road
افتراضي كنت ف سمير ريان النهردة بس معجبنيش كزا حاجة ف الفلوانس

سلام عليكم . .

كنت بتفرج على العربية النهردة ف سمير ريان

بصراحة تحفة بس فيه كزا حاجة معجبتنيش ..

العربية لما بتقفلها المرايات بتقفل تلقائيا .. بس لما تفتحا مبتفتحش معاها يمكن دا عيب ولا هيا كده

الشنطة مبتتفتحش من الريموت زي الكيا الريو هيا تاتش ولازم أفتحا بإيدي

النور مش حساسات

بس دا اللي لاحظته ..

قديم 11-12-2012, 09:38 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كنت ف سمير ريان النهردة بس معجبنيش كزا حاجة ف الفلوانس

أظن حكاية المرايات مش عيب مؤكد مقصودة لأن بيني و بينك لما تفتح العربية مش لازم تمشي بيها ممكن تكون يتجيب حاجة. و كمان زجاج الكهربا بيقفل لما تقفل العربية لكن مش بيفتح لما تفتحها.
قديم 11-12-2012, 01:59 PM
الصورة الرمزية روبرت مجدي
روبرت مجدي روبرت مجدي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant
هواياتي: Computers, Automotives

روبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to behold

كلام مظبوط و لأنه تحميل على كهربه العربية و مش بالضرورة تفتح مع فتح العربية
قديم 11-12-2012, 04:06 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة svneleven مشاهدة المشاركة

أظن حكاية المرايات مش عيب مؤكد مقصودة لأن بيني و بينك لما تفتح العربية مش لازم تمشي بيها ممكن تكون يتجيب حاجة. و كمان زجاج الكهربا بيقفل لما تقفل العربية لكن مش بيفتح لما تفتحها.