العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-10-2008, 12:44 AM
الصورة الرمزية medo_2060
medo_2060 medo_2060 غير متواجد حالياً

medo_2060 will become famous soon enough
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

السلام عليكم
ازى حضرتك يا استاذ اسلام على فكره انا عارف حضرتك قبل كدامن منتدى تانى ويمكن تعرفنى من اسم الاشتراك بتاعى
انا كان في دماغى اسئله كتير بس الاستاذ abonora خلص على الاسئله كلها دا شكله حبيبك وىptmnlo123per157
ودول سؤالين على الماشى على ما يبقى يجى في بالى اسئله صعبهptmnlo123per181
1- ايه سر حبك للانسر اوى؟
2-انا فعلا برضه مش مقتنع بسعر الكورولا وشايف ان المصريين بيقلدوا بعض وهما بيشتروها وانا مرضاش ادفع فيها سعرها ايه رأى حضرتك في الموضوع؟
3- ايه اول شركه يابانى في رأيك بدون التحيز لسيارتك؟
4-لو حبيت تبيع عربيتك وتشتري في نفس السعر تجيب ايه؟
5- هل كان عندك عربيه وانت طالب ولو لا زعلت من والدكptmnlo123per134
6-انت كنت قاعد في السعوديه ورأى ان العيشه بره مصر مريحه نفسيا وان كانت ليها سلبيات بس مش زى هنا دلوقتى وانت بره مصر(ترجع بالسلامه ان شاء الله) ايه شعورك وبصراحه عايز ترجع ولا لا؟
وفي النهايه تقبل اسئلتى
اخوك الصغير محمد
قديم 24-10-2008, 01:19 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_2060 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ازى حضرتك يا استاذ اسلام على فكره انا عارف حضرتك قبل كدامن منتدى تانى ويمكن تعرفنى من اسم الاشتراك بتاعى
انا كان في دماغى اسئله كتير بس الاستاذ abonora خلص على الاسئله كلها دا شكله حبيبك وىptmnlo123per157
ودول سؤالين على الماشى على ما يبقى يجى في بالى اسئله صعبهptmnlo123per181
1- ايه سر حبك للانسر اوى؟

هو مش سر ولا حاجه هي عربية إمكانياتها على قد فلوسها ومناسبة تماما لاستعمالي وظروفي المادية .

2-انا فعلا برضه مش مقتنع بسعر الكورولا وشايف ان المصريين بيقلدوا بعض وهما بيشتروها وانا مرضاش ادفع فيها سعرها ايه رأى حضرتك في الموضوع؟

التويوتا ممتازة طبعا ولا غبار عليها بس هو فعلا سعرها غير مناسب تماما لإمكانياتها لأن زيها زي اللانسر بس أنا قولتها قبل كده ( عرض وطلب )

3- ايه اول شركه يابانى في رأيك بدون التحيز لسيارتك؟

هوندااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

4-لو حبيت تبيع عربيتك وتشتري في نفس السعر تجيب ايه؟

هجيب لانسر برضه بس لو معايا أكثر هجيب السيفك ولو أكثر هجيب أكورد

5- هل كان عندك عربيه وانت طالب ولو لا زعلت من والدك

للأسف لأ ما كانش عندي عربية وبصراحع شديدة ماكنتش محتاجها وبصراحه أكثر ولا والدي كان معاه عربية وأول عربية تخش أسرتي كانت 128 بعد ما اتخرجت واشتغلت بسنتين لأن والدي بعد لما رجعنا من بره ماشتراش عربية في مصر

6-انت كنت قاعد في السعوديه ورأى ان العيشه بره مصر مريحه نفسيا وان كانت ليها سلبيات بس مش زى هنا دلوقتى وانت بره مصر(ترجع بالسلامه ان شاء الله) ايه شعورك وبصراحه عايز ترجع ولا لا؟

العيشه بره مريحه أه رفاهيه أه متعه أه عربيات عمري ما شفتها أه كل حاجه أه بس ينقصها حاجه واحده بس الحيااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااة

وفي النهايه تقبل اسئلتى
اخوك الصغير محمد
متقبل طبعا يا محمد وتحت أمرك

قديم 24-10-2008, 01:25 AM
الصورة الرمزية medo_2060
medo_2060 medo_2060 غير متواجد حالياً

medo_2060 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

متقبل طبعا يا محمد وتحت أمرك
شكرا على ردك يا استاذ اسلام وشكلك مدمن هوندا زى حالاتىptmnlo123per122
قديم 25-10-2008, 12:30 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

طب سؤال ل أ / إسلام

بصفته خبير في عالم الموبايلات

هل ممكن اجراء محادثات صوتيه مجانية من الانترنت من خلال الموبايل

يعني انزل ماسنجر للموبايل و اعمل محادثات صوتية مع موبايل تاني عنده ماسنجر برده

قديم 25-10-2008, 03:25 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

اولا ازيكم كلكم يا شابا انا معاكم جدبد في المنتدي بس مشترك بقالي خاولي شهرين بس بخش

بنسبه قليله نوعا ما عشان 3 ثانوي عام بقي ادعولي

ثانيا يا استاذ اسلام

سوال كده

بتفكر انشاء الله في عربيتك القادمة ولا مش بتفكر ؟

بتفكر تغير الياباني و تجيب اوربي ولا هتفضل في الياباني ؟

شكرا علي كده معلش داخل حامي عليك

my peugeot 306 gti6