العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 05-10-2009, 08:29 PM
Em3500 Em3500 غير متواجد حالياً

Em3500 is on a distinguished road
افتراضي مساعدة في بعض التعديلات " لانسر 2009 "

يا جماعة أنا عاوز أظبط الكبوت للعربية بس الصراحة معلوماتي زيرو عن الموضوع ده

و كمان العربية أنا استلمتها من اسبوع بالظبط بس باقي معايا شوية فلوس للتظبيط ومش ناوي ألعب في العربية من جوة

المهم انو في صورة عجبتني لكبوت لانسر و مش عارف أعملو فين ولا حتى اذا كان ليه عيوب ولا لأ

الصورة

هو الصراحة أنا ما عنديش فكرة حتى اذا ممكن أعملو في مصر ولا لأ

و كمان أنا خايف أعمل شغل الفايبر في العربية أو أسقطها و ألبس مطب أو بلاعة و تكون الخسارة كبيرة أوي ..........

فا لو حد يقولي أعملها ايه و ما أعملهاش ايه عشان شوارعنا في مصر

وشكرا
قديم 05-10-2009, 09:30 PM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعدة في بعض التعديلات " لانسر 2009 "

بص يا مان

هو مش هيركبلك كبوت ولا حاجة

دة هيقصقص في الكبوت الاصلي وهيعملك الفتحات دي..ونصيحة مني اشتري كبوت من برة علشان شغل الحرفيين

زي الزفت لأنهم بيشتغلو بايديهم مش بآلات

Click Here
قديم 06-10-2009, 12:43 AM
Em3500 Em3500 غير متواجد حالياً

Em3500 is on a distinguished road

طب يا باشا الموضوع ده لو عملتو عند ميدو أو بسام !! ...

برضو حيوبقا زي الزفت برضه ولا ايه ؟....

أصل أنا الي أعرفو انو استيراد هيبقى غالي و كمان الشحن البري من دول الخليج حيبهدلي الكبوت عبال ما يوصل وده عن تجربة بس الحمدلله جت في جنوط ( الكراتين كانت متدمرة )

طب لما يقص بايدو او بالساروخ فا الموضوع ده حايحتاج انو يلعب في العضم ولا بس من فوق ؟!!

طب لو جبتلو كتوب مستعمل فيه شوية حاجات مردودة على البارد( لقيتو النهردة بـ 600 جنيه ) على ما أعتقد انو سعره حلو و أبيع الي معايا ... كده مش يوبقى عملت حاجة ؟

وكمان أنا عاوز أعرف حوار الوقت في الكلام ده ... ؟

وشكرا يا باشا على الرد بسرعة
قديم 06-10-2009, 01:05 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute

بص يا مان اشتريلك كبوت لانسر تاني وخلي التاني معاك بردة

و أدي الكبوت اللي انت عايز تعملة لأي واحد بيعمل الكبوت

والتقص هيكون زي الفتحة

يعني هو هيقص وهيعمل فتحة كبيرة في الكبوت واللي الحديد الي قصة هيعمل بيه الشغل دة...!

Click Here
قديم 07-10-2009, 01:01 PM
الصورة الرمزية hossamhamdy
hossamhamdy hossamhamdy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Internal Auditor - NSGB

hossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud ofhossamhamdy has much to be proud of

أنت ممكن تشوف عند حماده غزى فى بورسعيد لو عنده كابوت جاهز معدل او عادل وجدى فى الحرفيين و ده رقم عادل وجدى 0101114357...كلمه وروحل المحل و خد صوره للكابوت و شوف هيقولك ايه عشان هو لو مش متوفر فى مصر ممكن يجبهولك من بره عشان عندهم شركة شحن و عادل عفريت فى تعديلات لانسر مواتير و كده وعارف سكك تعديلات تانيه عشان معاه كريستاله عامل فيها العجب...

بس قبل الكابوت ركب طقم جنوط محترم و كويس...لو العربيه لون فاتح هات جنط مومو اسود :
....,لو سوداء هات الجنط ده http://www.performanceplustire.com/i...ucts2/5680.jpg

الكلمات الدليلية
التعديلات