العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > هوندا Honda

قديم 27-07-2013, 06:39 AM
popeltop popeltop غير متواجد حالياً

popeltop is on a distinguished road
افتراضي رد: سؤال عن الهموندا سيتى ضارورى بخصوص الفيتيس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romeoalmansour مشاهدة المشاركة

فعلا ممكن تلاقيه في الحرفيين بس اسف عندي سؤال
هو ليه الفتيس باظ او ايه العيب اللي فيه ممكن نساعدك في اصلاحة لو الموضوع بسيط بدل ما تغير
والله اعلي واعلم
فارغه الفيتيس اتشرخت و صفت الزيت و الفارغه ما كانتش ينفع تتلحم بس انا لحمتو بس كان بيسرب و فضلت ماشي عليه و محطتلوش زيت الكهربه كنت بحطلو زيت اتوماتك عادى و كتر خيرو لحد ما العربيه ما بقتش تمشي نهائي و عطلت خالص يعنى عايزه فتيس جديد و القديم ما ينفعش يتصلح خلاص عشان التروس اتحرقت
قديم 08-12-2013, 04:59 PM
Ayman ghazi Ayman ghazi غير متواجد حالياً

Ayman ghazi is on a distinguished road

[QUOTE=popeltop;906156]يا جدعان انا معايا هوندا سيتى موديل 2006 ال 1500 و جابت فيتيس لو سمحت عايز اعرف سعر الفيتيس ايه و يا ريت السعر و المكان اللى اجيب منو و شكرا[/QUOTE

ياباشمهندس عندي هوندا سيتي 2010 علبه الفتيس اتشرخت لحمتها واتكسر حتع من الصمام او السينسور العربيه بتغير بس بتنتش عند التغيير وبيقلولي اغير الفتيس ايه رئيك وعندك فكره القيه فين وبكام وشكرا
قديم 08-12-2013, 05:33 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: سؤال عن الهموندا سيتى ضارورى بخصوص الفيتيس

[QUOTE=Ayman ghazi;935773]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة popeltop مشاهدة المشاركة

يا جدعان انا معايا هوندا سيتى موديل 2006 ال 1500 و جابت فيتيس لو سمحت عايز اعرف سعر الفيتيس ايه و يا ريت السعر و المكان اللى اجيب منو و شكرا[/QUOTE

ياباشمهندس عندي هوندا سيتي 2010 علبه الفتيس اتشرخت لحمتها واتكسر حتع من الصمام او السينسور العربيه بتغير بس بتنتش عند التغيير وبيقلولي اغير الفتيس ايه رئيك وعندك فكره القيه فين وبكام وشكرا
انا رديت ف الموضوع الأصلى والصمام ممكن تغيره والدنيا تمشى

01008090990
قديم 09-12-2013, 10:56 AM
Ayman ghazi Ayman ghazi غير متواجد حالياً

Ayman ghazi is on a distinguished road

بشمهندس هشام شكرا لردكم انا دافع بالخرفين 3500 جنيه للميكانيكي الي فك ولحم الفتيس وجاب زيت بردو وواحد دلني علي مكان بصقر قريش دفعت تاني 3000 جنيه وبردو مازبطش العربيه بتنتش بالغيار غلب حماري والله الي تلفونو 01008090990 ده ممكن يساعدني بحل المشكله دي ارجو النصيحه ماذا افعل وشكرا جزيلا