العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 15-12-2010, 04:52 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شكرا خاص جدا لأحسن مهندس فى توكيل اسبرانزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

لكن انا باء كونت عاوز اعرف حاجه انا انهارده كونت راكب عربيه بابا الاسبيرانزا و فوجئت انى فى لمبه لونها اصفر جنب الشاشه على طول و هى زى الى فى الصوره دى لكن لونها اصفر و مفهاش علامه التعجب الى فى النصف دى و المشكله انها نورت لمرتين و بعد كده مشفتهاش تانى فا كونت عاوز اعرف ايه دى و بتحذر من ايه
كريم باشا
إهداء خاص ليك

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42990

قديم 15-12-2010, 05:27 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

استاذ احمد عم الواجب وزياده ياكيمو هو ده فعلا المشرفين ولا بلاش

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 15-12-2010, 06:31 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

شكرا على الافادة أستاذ احمد فاروق بس انا ملاقيتش في صورة التابلوه العلامة الصفراء اللي هوا اتكلم عليها!
قديم 15-12-2010, 08:32 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

ننتظر لغاية ما يحدد بنفسه العلامة
أعتقد أنه يقصد لمبة التيل

قديم 15-12-2010, 08:48 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

كريم باشا

إهداء خاص ليك
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42990

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

ننتظر لغاية ما يحدد بنفسه العلامة

أعتقد أنه يقصد لمبة التيل
بجد انا بشكرك جدا يا استاذ احمد على الموضوع و هى فعلا لمبه تيل الفرامل رقم 10 و هو انا من امبارح و انا ركتنت العربيه فى الجراج و ححاول انى ممشيش بيها كتير
و تقبل تحياتى يا مشرفنا الغالى
<!-- / message --><!-- sig -->

كريم على