العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 12-09-2011, 06:43 PM
mustafa811 mustafa811 غير متواجد حالياً

mustafa811 has a spectacular aura aboutmustafa811 has a spectacular aura about
افتراضي رد: اسعار الالنترا الشكل الجديد خارج التوكيل

ال ب 148 كان فيها جي بي اس و دي في دي و كل الكماليات بس من غير جنوط و من غير فرش جلد و في ناس بتقول ان ال جي بي اس مش الاصلي بس بصراحة مشفتهاش .. سألت عليها في التليفون و بس .. و الخليجي هي الوكيل من حيث الصناعة من وجهة نظري لان الاتنين كوري لكن الوكيل اسعاره مغالي فيها و كماليات اقل بس بضمان و صيانة اما الخليجي اسعاره اقل و كماليات اكتر بس مفيش
ضمان
قديم 12-09-2011, 07:33 PM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa811 مشاهدة المشاركة

ال ب 148 كان فيها جي بي اس و دي في دي و كل الكماليات بس من غير جنوط و من غير فرش جلد و في ناس بتقول ان ال جي بي اس مش الاصلي بس بصراحة مشفتهاش .. سألت عليها في التليفون و بس .. و الخليجي هي الوكيل من حيث الصناعة من وجهة نظري لان الاتنين كوري لكن الوكيل اسعاره مغالي فيها و كماليات اقل بس بضمان و صيانة اما الخليجي اسعاره اقل و كماليات اكتر بس مفيش
ضمان
بارك الله فيك
ومعلش تقلت عليك
كنت عاوز اعرف الخليجى الاقيها فين في مصر علشان اروح اشوفها بنفسي
وشكرا مرا تانى علي مجهودك وتعبك معانا

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 12-09-2011, 07:59 PM
hishastat hishastat غير متواجد حالياً

hishastat is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa811 مشاهدة المشاركة

ضمان
Many thanks
قديم 16-09-2011, 02:43 PM
phdolmer phdolmer غير متواجد حالياً

phdolmer is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holly_man19 مشاهدة المشاركة

هوا مفيش خليجى في مصر ولا ايه يا رجاله مصر موتورز علشان انا روحت صاله اسال عليها قالى مفيش خليجى في مصر من الالنترا ومزود علي سعر العربيه في التوكيل الفين جنيه مقابل الاستلام بعد يومين وانا حاسه بيضحك عليا
ارجوا الافاده بليز
عزيزي..انا موجود في دولة خليجية حاليا ومن كام شهر اول ما نزلت الالنترا كانت 1.8 ولا يوجد 1.6 هنا كما حدث في كروز وسيفيك....1.6 منهم نزل مصر بس هنا لأ
تحياتي
قديم 16-09-2011, 05:52 PM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phdolmer مشاهدة المشاركة

عزيزي..انا موجود في دولة خليجية حاليا ومن كام شهر اول ما نزلت الالنترا كانت 1.8 ولا يوجد 1.6 هنا كما حدث في كروز وسيفيك....1.6 منهم نزل مصر بس هنا لأ
تحياتي
شكرا لردك وللافاده

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق