العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 23-09-2009, 01:41 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد جرب اللوجان

بصراحه يا باشا انا اعتقد ان الفاضيه مش هتكون متوفره اوى واعتقد انها بالحجز
وانا معرفش حد حجزها ولا جابها اساسا
بس ممكن تسأل فى التوكيل او فى محمد ذكى

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 24-09-2009, 02:15 AM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

لا انا مجربتهاش الصراحة ptmnlo123per1127
قديم 25-09-2009, 03:31 AM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold

طيب
أنا فى الفترة القادمة سوف أقوم بشراء سيارة ذات سبعة كراسى لدواعى عائلية و بصراحة أنا عاجبانى قوى اللوجان و أولادى برضة عاجباهم جداً لكن فية ناس كتير بتخوفنى من الرينو عامة و بتقولى أجيب تويوتا أفانزا أحسن أية رأيكم يا مستخدمى الرينو

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

قديم 08-10-2009, 10:40 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

الفاضية مش متوفرة برة التوكيل بس كمبيوتر الرحلات مش موجود غير في الفول لوبشن
قديم 11-11-2009, 07:59 PM
zkralla zkralla غير متواجد حالياً

zkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the rough

أنا معايا لوجان سيارة ممتازة جدا نعومة وثبات ممتازين - عملية وقوية كبدن وماتور - اقتصادية فى استهلاك البنزين - اعتمادية -عزل الاصوات فوق الممتاز - واسعة بطريقة غير عادية وشنطة عملاقة ممكن ينام فيها اثنين جنب بعض شكل جميل من وجه نظرى لان ديه اذواق
- أما حكاية خوف الناس من الرينو فهو مش راجع لعيب فى العربيات بالعكس العربيات الرينو طوال عمرها معروف انها بتعمل عربيات ممتازة من اول رينو القديم زى رينو 5 انما الخوف من عربيات رينو هو خوف من اسعار قطع الغيار لكن أوكد لك أن اللوجان وضع مختلف تماما فاسعار قطع الغيار ترتبط بانتشار العربية والعربية عليها ضرب نار فى التوكيل والاستلام بعد 6 شهور احيانا وبره وفى المعارض بتتباع زيادة عن سعر الوكيل الفين وثلاثة الاف يعنى من الاخر هيكون ليها انتشار رهيب وبالتالى اسعار قطع الغيار حتبقى رخيصة جدا اما عن اسعار قطع الغيار الاصلية فى التوكيل فهى اسعار معقوله قوى كسعر توكيل وتقريبا نفس اسعار قطع غيار اللانوس بالتوكيل
اتوكل على الله اللوجان ويس