العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-03-2011, 07:31 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

اﻷخوة اﻷعضاء الكرام
تساءل الكثير من اﻷعضاء عن موقف إدارة المنتدى من المقابلات المقترح تنظيمها
و أود أن أوضح أنه نظرا ﻻستمرار فرض حظر التجول فى عدد من المدن و على بعض الطرق
و نظرا ﻻستمرار حالة عدم اﻹستقرار و الفراغ اﻷمنى نتيجة غياب أفراد الشرطة حتى اﻵن
فإن إدارة منتدى مصر موتورز لا تتبنى أو تدعو إلى أى مقابلة تتطلب سفر اﻷعضاء
او استمرار المقابلة إلى وقت متأخر يؤدى إلى تعرض أى من اﻷعضاء للخطر أو لمخالفة قرار حظر التجول.

و لكن هذا لا يمنع من أن يقوم اﻷعضاء من أى مدينة بعمل مقابلة فيما بينهم ، و كذلك لا يمنع ذلك أى من اﻷعضاء الكرام من مدن و أماكن مختلفة من اﻹتفاق على اﻹلتقاء على مسؤليتهم الخاصة دون أى مسئولية على منتدى مصر موتورز أو إدارته
و أتمنى للجميع لقاء موفق إن شاء الله
قديم 07-03-2011, 08:15 PM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

هو ده الكلام يا استاذ حازم لان انا مش هقدر اروح اسكندريه وعايز اشوف الناس فيرات الناس الي في القاهره علي الاقل نحدد معاد ونتقابل خصوخا اننا عايز ابشركم اننا لبست جيش وعايز اشوفكم قبل ما ادخل لاني داخل في شهر 4 وممكن ادخل 3 سنين ادعولي ربنا يكرمني ويرات نتقابل في القاهره

قديم 07-03-2011, 08:19 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

كلامك مظبوط يا أستاذ حازم ، عموماً إحنا نعمل مقابلة اسكندرية فى الموعد والمكان المتفق عليه لأهل الإسكندرية واللى يقدر يحضر من باقى المحافظات يشرفنا بس يكون مأمن نفسه للعوده لبلده قبل موعد حظر التجول

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 07-03-2011, 10:24 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

انا مكنتش اعرف انه كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس هو مين مش حسيبه الا لما يجيب فيفي ويجي
بص هو مش كده . بس ساعات بيبقى كده . وسواء كده أو كده فاحنا كلنا بنحبه على كده . ههههههههههههههههههههههههه ه
حاجه كده
ياعم دانا غلبت معاه والله . ومحمل له شنطة العربيه من المقابله اللى قبل اللى فاتت جزر . وبرضو بيفلسع مننا فى كل مقابله .أنا مش فاهم الجدع دا أخرتها ايه معاه .

Saif El Deen
قديم 07-03-2011, 10:32 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

مش لو هو اصلا جه المقابله
يعنى ايه يا كريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انت متخيل انه برضو مش حاييجى المره دى كمان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
دا تبقى وقعته أبيض من عربيته .
على فكره انا كمان ملاحظ انه بيستندل معانا كتير الفتره اللى فاتت . وكل يوم جمعه نحدده يتحجج ويخلع مننا .
ممكن تكون العروسه شاغلاه عننا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:CHUBB Y~36:

Saif El Deen