العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 20-07-2010, 06:24 PM
mshoukry mshoukry غير متواجد حالياً

mshoukry is on a distinguished road
افتراضي رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا ان شاء الله ناوي اشتري عربية لوجان على اول الشهر وانا مقتنع بيها جدا بس فيه ناس بتخوفني من سعر اعادة البيع للسيارة. بيتقال ان رينو مهما كانت لو جيت تبيعها بعد كذا سنة سعر العربية هيكون في الارض غير اللانوس او الفيرنا !!!
فإيه رايكم
؟؟؟
قديم 26-07-2010, 09:01 PM
mikelms2001 mikelms2001 غير متواجد حالياً

mikelms2001 is on a distinguished road

إمتى هنشوف اللوجان تاكسى؟ يا ترى عن قريب؟ فى خطوات عملية ولا لأ؟؟؟
قديم 30-07-2010, 05:21 AM
malakcar malakcar غير متواجد حالياً

malakcar is on a distinguished road

انا فى الخليج واللوجان هنا مواصفاتها خطيرة جدا
اتوماتيك تيبترونيك
2 ايرباج
ومريات كهرباء
وزجاج كهرباء
وسي دى
المهم التشطيب افخم من المغربي بكتير جدا
قديم 05-08-2010, 07:03 PM
mero1980 mero1980 غير متواجد حالياً

mero1980 will become famous soon enough

سيارة هايلة من وجهة نظرى و سعرها بالنسبة لامكانيتها و الاوبشنز اللى فيها كويس جدا بصراحة اتمنى امتلكها و لكن 0000اشكرك على تقريرك الوافى0000000000000000000 0000000000000
قديم 08-08-2010, 02:19 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

في موضوع شاغل دماغي بقالو يومين هي اللوجان من العربيات اللي تدور وتمشي علي طول من غير تسخين ولا لازم تسخن الاول ولو هي من العربيات اللي مابتتسخنش يجري ايه لو سخنت والعكس - اخر حاجة انا ركبت ديل علي الشكمان من ورا حلية بس مخلي شكل العربية من ورا جامد جدا جربو الموضوع ده انا شفتو متركب علي العربيات الرينو اللوجان اللي جاي من بره عجبني بس علي الموديل بتاعنا احلي-

الكلمات الدليلية
2010, 323, 504, للرينو, لانوس, مسلم, مصر, أوتوماتيك, موتور, مقارنة, مقاس, اللوجان, التو, البنزين, البطاقة, الي, الجي, الجيل الجديد, السرعة, رينو لوجان, مراكز خدمة وصيانة سيارات