العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > اخبار السيارات > معارض السيارات الدولية > فورميلا اﻷهرام

قديم 27-01-2010, 02:43 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية كاملة لمعرض فورميلا الاهرام 2010 (حصرى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

مجهود متميز .... وصور بالعبيط ...ptmnlo123per154
مسبتوش حاجه يا رجاله بجد
دا انتو حتى صورتو العربيات اللي في الباركينج ptmnlo123per1106
بشمهندس سامح
ازى حضرتك و وحشنا والله
وكل ده علشان عيون اعضاء مصر موتورز ههههههه
ده احنا كونا عيزين نصور العربيات الى ماشيه في الشارع بس الكميرا فصلت شحن ptmnlo123per111 ههههههه
قديم 27-01-2010, 02:49 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaXx مشاهدة المشاركة

تقرير هايل بجد ,,,, مش عارف اقول ايه

اه اقولك

فين اسعار ال BYD ?ptmnlo123per1127

بعيدا بقي عن دمي اللي شربات عسل اسود ده ,,,

بجد كجهود غير عادي منكوا و متشكر ليكم جدا علي التقرير ده ,,, كأني كنت هناك ,,, بس كان لو يبقي فيديو ( طمع لا ده جشع )
شكرا ياباشا ربنا يخليك
وفعلا احنا معنا فيدوهات هنظبطها كده وممكن ننزلها

ملحوظه
انا عاوز اقولك على حاجه (انا لما شوفت السيات ابيزا في العرض مش عارف ليه حاسيت انها مش حلوه اوى وتحس ان التبلوه فاضى ) طبعا ده ازاوق انا بقولك علشان كان في اوبل استر وكورسا هاتش باك كانو جمدين او ممكن تشوفهم وتقارن ولو عاوز سيات ممكن تكمل وتجيب ليون انا شايف انها افضل والفرق مش كبير اوى وشكراا
قديم 27-01-2010, 03:28 PM
EMADELDIN EMADELDIN غير متواجد حالياً

EMADELDIN is on a distinguished road

DEAR SIR/AM
WHERE ARE THE PRICES FOR MERCEDES 200 C AND E CLASSES??
قديم 27-01-2010, 11:21 PM
MaXx MaXx غير متواجد حالياً

MaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

شكرا ياباشا ربنا يخليك
وفعلا احنا معنا فيدوهات هنظبطها كده وممكن ننزلها

ملحوظه
انا عاوز اقولك على حاجه (انا لما شوفت السيات ابيزا في العرض مش عارف ليه حاسيت انها مش حلوه اوى وتحس ان التبلوه فاضى ) طبعا ده ازاوق انا بقولك علشان كان في اوبل استر وكورسا هاتش باك كانو جمدين او ممكن تشوفهم وتقارن ولو عاوز سيات ممكن تكمل وتجيب ليون انا شايف انها افضل والفرق مش كبير اوى وشكراا

هي عيب الابيزا التابلوه فاضي فعلا بس ممكن يتظبط بس فيما عدا ذلك ممتازة ,,, بس التوكيل زفت و جشع دي حاجة ,,, و الفرق كبير بينها و بين الليون و كمان الليون شكلها بقاله من 2005 يعني بقالها 5 سنين دلوقتي و اكيد هينزلوا موديل جديد بشكل جديد منها يعني اللي هيشتري العربية سنة ولا اتنين و تبقي شكلها بقي قديم ,,, و الفرق في السعر كبير برضو مش قليل ,,,

و الله ربنا يستر شكلها كده لا فيها لا سيات ولا حتي توك توك و ابويا هيرجع في كلامه ههههههههههههههههههههههه و عادي بيعملها كتير لانه بدا يماطل هههههههههههه

بس برضو محدش قال سعر ال BYD انا اصلي عايز اعرف العربية ال S8 الكوبيه كاربيوليه دي بكام هههههههههه

السيارة التي قيل انها قادمة ,,, لن تأتي ,,, ptmnlo123per111
[/CENTER]
قديم 28-01-2010, 12:51 AM
الصورة الرمزية sa3dawy
sa3dawy sa3dawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical student
هواياتي: carsFREAK

sa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud of

انا بجد عاجز عن التعبيير على المجهود الجبار !!

بس انتا متأكد يا حبيبى ان ال308 كابريولية ب220 الف جنية ؟؟ !!

اصل يبقى سعرها حلو اوى كدا .. خصوصا ان انا شايف انها اوتو فى الصور