العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2009, 02:10 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

ابوصلاح حبيبى احد اضلاع مربع الهلاك شكرا ياكبير على الوصف التفصيلى للغرزه يامعلم و لو سمحتوا دعونا نعمل فى صمت الحمد لله و انا راجع على البيت و مشغل عبد الحليم كنت هاكون توتال لوس فى عربيه نقل بنزين و الحمد لله ربنا لطف

قولتلك بلاش عبد الحليم وانت كنت مسقّط وستاير عنيك نازلة على الاخر ........ بس الحمد لله ربنا ستر

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 13-12-2009, 02:34 PM
SAbuhashem SAbuhashem غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

SAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond repute

السلام عليكم

سعدت جدا بمقابلتي لكم

وشرفني التعرف على ناس جديدة من مصر موتورز

وطبعا كانت فرصة رائعة إني أشوف حراس المعبد القديم من اصدقاء الإنترنت

بدون ذكر اسماء لان ماشاء الله العدد كان كبير جدا وأنا اللي أعرفهم 3 أو 4 بالكتير علشان محدش يزعل مني

أنا موجود في مصر موتورز و مش هتاخر ان شاء الله عن أي حد محتاج أي حاجة في مجال السيارات وخصوصا التعديلات الرياضية وإن كانت مشاركتي قليلة نوعا مالظروف معينة

شكرا لكم جميعا
قديم 13-12-2009, 02:50 PM

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAbuhashem مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

سعدت جدا بمقابلتي لكم

وشرفني التعرف على ناس جديدة من مصر موتورز

وطبعا كانت فرصة رائعة إني أشوف حراس المعبد القديم من اصدقاء الإنترنت

بدون ذكر اسماء لان ماشاء الله العدد كان كبير جدا وأنا اللي أعرفهم 3 أو 4 بالكتير علشان محدش يزعل مني

أنا موجود في مصر موتورز و مش هتاخر ان شاء الله عن أي حد محتاج أي حاجة في مجال السيارات وخصوصا التعديلات الرياضية وإن كانت مشاركتي قليلة نوعا مالظروف معينة

شكرا لكم جميعا

والله ياشريف باشا انا اتشرفت جدا بمعرفتك ومقابلتك وخصوصا بعد الكلام الجميل اللى سمعته عنك قبل وبعد المقابلة

وكنت مستمتع جدا بكلامك وأرائك وخبراتك سواء فى مجال العربيات وتعديلاتها او فى حياة المنتديات والحياة عموما

وياريت متحرمناش من تواجدك معانا ........ ودايما نتشرف بمقابلاتك ونستزيد من خبراتك

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 13-12-2009, 03:10 PM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute

والله يا رجاله كانت مقابله هايله جدا و انا سخنت و لعبت كام ماتش ودى مع اشبال المنتدى و الملاحظ كان ارتفاع اعلام ايطاليا و الميلان كتير اوى
صح يابو كامل و لا انا غلطان

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 13-12-2009, 03:48 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

والله يا رجاله كانت مقابله هايله جدا و انا سخنت و لعبت كام ماتش ودى مع اشبال المنتدى و الملاحظ كان ارتفاع اعلام ايطاليا و الميلان كتير اوى
صح يابو كامل و لا انا غلطان
ياعم انت ضحكت على احمد باشا واديته دراع بايظ !!!!!!!!

الراجل ماكنش عارف يرفع كورة واحدة أو يشوط شوطة عدلة بسبب كده

تقريبا الدراع بتاعه كان عايز يغير الاسكترا أو يعمله حشو علبة !!!!!!

بس ماقولتلناش عملت ايه فى الماتش مع محمد رشاد ( دريمر لافر )

برضه علم ايطاليا رفرف والا ايه ؟؟!!!!

عجبى !!( صلاح جاهين )