العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 26-08-2009, 03:00 AM
medium medium غير متواجد حالياً

medium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these parts
افتراضي رد: عرض سبير كار - اكسسوارات وفرش وكماليات السيارات

أنا هروح لهم بكره أن شاء الله وأشوف الحال
قديم 26-08-2009, 11:24 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

على فكره انا بتعامل مع سبير كار اللى فى امتداد رمسيس ناس محترمه جدا جدا

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 26-08-2009, 04:42 PM
medium medium غير متواجد حالياً

medium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these partsmedium is infamous around these parts

الأسعار معقولة لكنهم أنكروا اتفاقهم مع أى جهة للحصول على أى تخفيض هل ياترى اللى اتفقوا لسه مبلغوش كل الناس هناك وللا ايه الحكاية مش عارف
قديم 26-08-2009, 09:52 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cairo2005 مشاهدة المشاركة

والله يا دكتور امد مش عارف اقولك ايه
انت بتقول ان الموضوع مخصص للاستفسارات والشكاوي الخاصة بالمنتجات وبرغم ان مشاركتي السابقة قبل مشاركتك مباشرة وفيها شكوي من اسلوب التعامل الا انك معلقتش عليه ولا بكلمة واحدة
مش عارف هو ده الاسلوب السائد في سبير كار والمتعاملين معاها ولا ايه
بالفعل قمت بزيارة الفرع امبارح الساعة 10 مساء وسالتهم نفس سؤال حضرتك بس موظف المبيعات قالى طب ثوانى اتفضل استريح !!

ومع ان الكراسى المخصصة للاستراحة كراسى ريكارو ظريفة جداً بس فضلت واقف وانا متحفز لاى شىء يصدر من البائعين يخلينى اخد موقف واعمل مشكلة واثناء ما انا واقف لقيت تلاجة كولدير جو المحل وواقف جمبها بنت اعتقد عاملة نظافة فقولتها والله وانا فى قمة التكشير اتى اشرب قالتى حاضر وملت كباية الماية واديتهالى عادى جداً زى اى بشر اقسم بالله ده حصل وانا تعمدت انزل بنفسى علشان اتأكد من الوضع

ولما جه البائع سالنى اامر قولتله عايز استاذ فلان قالى طيب اتفضل استريح هنبلغة وما ان اجتمعت بمدير المبيعات قمت بايصال شكواك وقرأتها عليه كما هى فى الموقع وأكد لى التزامهم بتدريب موظفى المبيعات على حسن التعامل مع العملاء وان هذه من بدايهيات اى عمل تجارى وبالتاكيد واجب مراعتة وان ما تصفه فى شكواك بالتأكيد حالة فردية لم تكن مقصودة ولا تتكرر

واثناء حديثى مع مدير المبيعات تواجد ابنى صاحب الشركة وشاركونا الحوار وتأكدت بنفسى انه فى غالبية الوقت يوجد مع طاقم المبيعات فى الفرع مدير المبيعات او احد ابناء الاستاذ مصطفى صاحب الشركة واحياناً كثيرة صاحب الشركة نفسة وبالتالى فانه فى حالة وجود اى شكوى من موظفى المبيعات لن تحتاج حتى لطلب من هو اعلى إدارياً لتحادثة بل ستجد اصحاب الشركة انفسهم فى الفروع يراقبون العمل وده قلما نجده فى كل مكان

اعتذر بشده عن الاطالة واشكرك على مشاركتنا التجربة وبإذن الله حضرتك تروح تانى وتبلغنا ايه الاخبار بتفاصيل اكتر

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 26-08-2009, 10:02 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medium مشاهدة المشاركة

الأسعار معقولة لكنهم أنكروا اتفاقهم مع أى جهة للحصول على أى تخفيض هل ياترى اللى اتفقوا لسه مبلغوش كل الناس هناك وللا ايه الحكاية مش عارف
حضرتك فى اى وقت ممكن تزور احد الفروع وتتأكد بنفسك من مدير المبيعات او ابناء صاحب الشركة او صاحب الشركة نفسة استاذ مصطفى من حقيقة العرض معمصر موتورز

علماً بإن العروض التى سبق وان اعلنت عنها مواقع اخرى كانت اعلانات من طرف المواقع الاخرى فقط ولم تكن عرض او اتفاق حقيقى من الطرفين لذا يجب عدم الخلط بين عرض مصر موتورز وعرض المنتدى الاخر الغير حقيقى ومع مراعاه ان العرض سارى لحاملى كروت عضوية مصر موتورز

مع التأكيد انه فى حالة وجود اى شكوى تخص العروض المقدمة لإعضاء الموقع يمكنك الاتصال بالارقام الخاصة بالشكاوى خلف الكارت للتدخل فى الموقف فى حينه وبشكل قاطع وفعال لتأكيد استحقاق الخصم

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
سبير كار, كماليات السيارت