العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

قديم 14-10-2011, 01:02 AM
amro atif amro atif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: السيارات

amro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to behold
افتراضي رد: اول عطل فى عربيتى مع تمام 13 الف كيلو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا احلى اعضاء

واليكم اخر التطورات ..............

انهاردة كنت فى اليكس وروحت لمركز المبيعات بتاع منصور فى منطقة سيدى بشر المهم دخل وسألت ع السنسور ... وكان الرد انة مش موجود وممكن يتواجد فى خلال الاسبوع القادم

فسألتة وقولتة طيب هو مش موجود خالص فى اى فرع من فروع اليكس .. قالى لاء بس موجود فى القاهرة فى فرع الهرم

قولت ياواد اسأل ع السعر كمان بالمرة وسألتة وانا ايدى ع قلبى وكانت المفجأة .... 225 جنية

بصراحة ارتحت نفسيا لانى كنت بسمع اسعار جامدة وان شاء الله هسافر القاهرة السبت علشان اجيبة

السؤال بقى هما فاتحين يوم السبت ولا بيأنتخو فى اليوم دة ؟؟
شغالين يا باشا من السبت للخميس
وبالتوفيق

عجبا للزمان في حالتيه وبلاء ذهبت منه اليه
رب يوم بكيت منـــــــه فلما تولى بكيت عليـه
قديم 14-10-2011, 02:20 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

يا عمور انت خييييييييييييرك عليا والله .. تسلم يا غالى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 14-10-2011, 02:31 AM
eslam abd el raouf Ahmed eslam abd el raouf Ahmed غير متواجد حالياً

eslam abd el raouf Ahmed will become famous soon enough

انا اخويا معاة كروز و اول ماجبها و هو ماشى حوالى 140 دخلت طوبة فى غطاء الجير بوكس من هنا لهنا مرداش يروح التوكيل و قعد يصلح فيها الميكانيكية خربهالو و صرف حوالى 11 الف و فى النهاية جاب جير بوكس مستعمل ب 3500 مستعمل من الفراهدة فمتستخسرش الاصلى بتاع العربية و دور علية و هاتو و العربية ماشاء الله جميلة و صخرة على الطريق يعاب عليها قلة و ضعف سحبها على السرعات الواطية
قديم 16-10-2011, 01:00 AM
amro atif amro atif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: السيارات

amro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

تسملى يا غالى ع مرورك .. بالنسبة لمووضع التوكيل انا لو قربتلة هيولعو فيا لانهم بيكرهو العربية الى معايا جدا ولما بيسمعو سيرتها بيركبهم ميت عفريت ... هو عموما انا منتظر ان شاء الله ولو موجود هجيبة وهتوكل ع الله ... واكيد انا متفق معاك انا حاجة العربية الاصلية اكيد افضل .. هو انا بس خوفى ان يكون حاجة مش اصلية وكدة .. لكن الاستيراد اهو مفكوك من عربية ومعروف انة اصلى وربنا يسهلها
يا باشا لو محتاج اي حاجه هنا في التوكيل فرع المنصوره او طنطا الموضوع بسيط ان شاء الله والجماعه الميكانيكا والمهندسين اعرفهم وعلاقتي كويسه باغلبهم , لو قررت تعمل اي حاجه عندهم وفي اي مشكله ان شاء الله اساعدك واحلها ليك معاهم ,,
وبالتوفيق .

عجبا للزمان في حالتيه وبلاء ذهبت منه اليه
رب يوم بكيت منـــــــه فلما تولى بكيت عليـه
قديم 16-10-2011, 05:53 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro atif مشاهدة المشاركة

يا باشا لو محتاج اي حاجه هنا في التوكيل فرع المنصوره او طنطا الموضوع بسيط ان شاء الله والجماعه الميكانيكا والمهندسين اعرفهم وعلاقتي كويسه باغلبهم , لو قررت تعمل اي حاجه عندهم وفي اي مشكله ان شاء الله اساعدك واحلها ليك معاهم ,,
وبالتوفيق .
تسلملى يا عمور ربنا يخليك ليا ياباشا ولو فى حاجة اكيد هكلمك طبعا

هو طبعا الحساس دة انا قلبت علية الدنيا وروحت مراكز كتير وقالو مش موجود الى فى فرع الهرم ... انطلقت امبارح للقاهرة وروحت فرع الهرم وكلمتهم قبل ما اروحلهم وقالولى انة موجود .

المهم روحت هناك وبطلب الحساس قالى معلش اصلة مش موجود دلوقتى وهيجى كمان 3 ايام علشان علية سحب ومش عارف اية وادانى كود علشان اجى استلمة بية

طيب يا سيدى الفاضل لما هو مش موجود عندك مش تقول قبل ما اطخ المشوار دة ع الفاضى حرام يعنى وعموما انا مستنى منهم تليفون لما يجى السيسور دة واروح اجيبة وربنا يسهل

ومتشكر مرة تانية يا عمرو بك ع الاهتمام

HaMaDa-ToUB@R

01000902024