العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-06-2011, 03:47 PM
الصورة الرمزية Rania Elhoseny
Rania Elhoseny Rania Elhoseny غير متواجد حالياً

Rania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

ههههههههههه ايه الجمال ده بجد تناولت الموضوع بخفة دم جامدة جدا ومش هتكلم بقى عن الصور مش عرفة جبتها منين ههههههه انا بردو والله حصلتلى كذا حاجة من سيب بصمتك دى ومفتكرش انها هتخلص

قديم 21-06-2011, 11:47 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

تسلم ايدك على الالموضوع
موضوع جميل وطريقة فى السرد ممتعة ويومك زى العسل وحاجة تفرح كدة
مش تفرح فى الحصل فى العربية حاشى لله
ربنا يعوضك خيرا ان شاء تعالى
وعلى فكرة احب اطمن سعاتك ان كل عربياتنا بيحصل فيها كدة عشان متفتكرش انك انت الوحيد المميز
لاة الحمد لله كلنا فى الهوا سوا .
يا راجل دا انا لقيت عربيتى متشالة من مكانها ومحطوطة فى مكان تانى عشان البشوات كانوا عايزين يفرشوا فراشة للفرح والعربية واخدة مكان
وطبعا مفكروش انهم يطلعولى خصوصا انى ساكن فى الدور السادس بدون اسانسير .
تخيل تنزل متلقيش العربية وتلاقيها فى حتة تانية هههههههههههههه
لاة ولاافع الهاند بريك ومعشق العربية بس الحاجات دى مبتقصرش معاهم .
ست شباب زى الورد شالوا العربية وحطوها فى حتة تانية والله انا لما نزلت قعت اضحك على المنظر .
شكرا استاذ ماهر
مهما عملت
الناس الحلوة والمنتدى الاحلى يستاهل اكتر بأمانة
وحتت انهم يشيلو العربية دى حصلت معاايا مرة انا كمان بس كنت قافل على واحد وقلت " اعمل نفسك مش واخد بالك برضه محدش نداني شالوها "

انا كمان اسكندراني مياماوي زيك - انا بقي حصلتلي اول لوحة سيريالية بعد ما جبت العربية باسبوع علي الكبوت والخط الجانبي الشهير بعدها ب 3 ايام وكنت سا عتها هاين عليا اولع في الشارع لكن بعد فترة وبعد ما كثرت النغزات والتريحات والعب علي العربية كالزحليقة من اطفال الشارع بقي الموضوع عادي - ماهي عربية مرمية في الشارع لازم حيحصل فيها كده
اصدمني وقولي انك بتركن فى اسكندر ابراهيم
انا عندى بقعة احم احم "صفرا" على الشنطة مادة غريبة كدة ومسكت فى اللون
من اسكندر..... وقفشت 2 بياكلو فطير علي الشنطة وبهدلوها سمنة ولبن
و4 عيال جايبين 5 عيش و ب 2 جنيه فلافل "طعمية" وبيلفوها على الكبوت وخليتهم يمسحوا الكبوت حتة حتة
وما خفي كان اعظم

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 21-06-2011, 11:52 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

ههههههههههه ايه الجمال ده بجد تناولت الموضوع بخفة دم جامدة جدا ومش هتكلم بقى عن الصور مش عرفة جبتها منين ههههههه انا بردو والله حصلتلى كذا حاجة من سيب بصمتك دى ومفتكرش انها هتخلص
ميرسي ليكي كتيير
هعمل ايه طيب
اشيل ف نفسي واكتم ولا انام ف العربية
لازم نطلع الطاقة السودا دى
وربنا يستر على عربياتنا من التخريب

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 22-06-2011, 11:00 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

اصدمني وقولي انك بتركن فى اسكندر ابراهيم
انا عندى بقعة احم احم "صفرا" على الشنطة مادة غريبة كدة ومسكت فى اللون
من اسكندر..... وقفشت 2 بياكلو فطير علي الشنطة وبهدلوها سمنة ولبن
و4 عيال جايبين 5 عيش و ب 2 جنيه فلافل "طعمية" وبيلفوها على الكبوت وخليتهم يمسحوا الكبوت حتة حتة
وما خفي كان اعظم[/QUOTE]

لا يا باشا انا بركن في الشارع اللي علي قمتة هوليود الحلاق قبل اسكندر ابراهيم علي طول بس واضح ان شوارع ميامي مسمعة علي بعضها

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 23-06-2011, 06:03 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

شرخ فى الازاز ؟!
وكمان ركانها فى جراج ؟
محسود يا كورسير

صدقني بدأت افكر فى الجراج دة عندنا فى العمارة 130 شهري غير النظافة والقهوة
لا لا صعب احطها فى جراج
لما اجيب زيرو ان شاء الله
ياااااااااااااه هى الجراجات غالية كده انا فكرتها 70 قول 75 ج بالشاى والقهوه وكله ..لا لا لا الله يكون فى عونك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

انا حصلت معايا مره واحده رغم ان بيتنا في منطقة هادية جدا وكل بيت في جراج ..
بعد التخرج الوالد واخواتي جابولي كورولا هدية وكنت فرحان بيها جدا
ركنتها قدام البيت جيت الصبح شفت العربيه اتصدمت

لقيت العيال كاتبين علي جنب العربيه مبروك التخرج ياباشا والجنب التاني كاتبين مبروك العربيه الجديده وكمان علي الكبوت اللهم لاحسد .... دول ناقص يكتبوا البقرة وال عمران ..

بس انا عرفتهم وجيت بالليل الساعه2 ومسكت عربيتهم بالشاكوش ودقدقتها ليهم 100 مرة ولا من شاف ولامن دري
مش شاهمة دى وتصرف غلط طب هم عيال بعملوا ويجروااا خليك انت جرىء ودقدق على عربيتهم قدام عينيهم عشان يعرفوا قد ايه العقاب قاسى
ههههههههههههههههههههههههه ههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ben attia مشاهدة المشاركة

يا فادي انت في نعمة جيوفاني دة اية
انا عندي يوسف 4 سنين ابن صاحب العمارة وسكنين فوقي اول لما اطلع البلكونا على طول تلاقي اللي نزل على دماغك خوخ و بطيخ (فكهة الموسم)
طبعا غير الغدا و حتت اللحمة لازم يدوقني منها علي راسي
مرة نزلت سلك الدش من البلكونة عادي شدو و نزل الرسيفر 3 حتت و كان تانى يوم جوازي

اما العربية هي ممكن تتكلم عن نفسها
1: 10 اريال راديو داخلي في الشهر (بخرج ثمنهم اول ما اقبض) طبعا يوسف مكسرهم
2: يعزم اصحابو يطبلو و يرسمو و يكسرو في الغلبانة
3: كل يوم معركة بين يوسف وبين اصحاب السوء و النتيجة ظلطة فى العربية
4: في الاجارة اول لما انزل الصبح يقبلني يوسف و ماسك قطعة مكسورة من العربية و بكل براة يقول (عمو انا لاقيت دي وقعة من العربية)
5: المساحات يفكها و يضرب بيها الغيال
انا مش عارف ابيع الشقة او حتي اعزل لغاية يوسف ما يكبر و يدخل مرحلة المراهقة ويعاكس بنت الجيران و ينسانس
ايه الواد العجيب ده........!!!!! ده انا اتخنقت ع السيرة الله يكون فى عونك والمشكلة انه 4 سنين يعنى مايستوعبش توجيه .... اقولك على فكرة
هات الماسك بتاع الوحوش اللى شكله وحش كده وبيخوف واطفى نور السلم واستناه وهو طالع ونور كشاف على وشك واتجاه النور من تحت لفوق ووجه له رساله : لو قربت من العربية تانى هــ............. مش عارف هاتقوله ايه ؟؟ بس حرام ده عيل صغير برضه وممكن يتسرع
فوض امرك لله واحتسب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

ويا سلام لو عندك واحد ضيف وراكن عربيته قدام بيتك وقاعد معاك وبعد ما قام من عندك نزل لقى عربيته ملعوب فيها البخت ومعمول فيها عجين الفلاحه
نصيبة كده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله جيت على الجرح انا لقيت من كام يوم واحد مخربش التجويف اللى ورا مقبض الاكور اللى نصف بيضا لجوه دوعاملها فى الاربع ابواب بس التركيز حلو فعلا
حقك تتبسط ان اللى عامل كده مهتم للدرجه دى ومظبطلك الامور يعنى مش عشوائى زى دوكهمه.................. الف مبروك ع التصميم الجديد ههههههه

انا بقى اكمن عربيتى مايتبصلهاش اصلا ومن ساعة مااشتريتها وانا مغطيها مابشوفش حد مقرب منها وخصوصا ان فى حته فاضية(ارض متحوطة من 3 جهات ) لسه ما اتبنتش وطبعا اللى عنده عربية بيركن فيها يعنى امان والعيال قليلين بحكم ان المنطقة جديدة
لكن فى امبابة بركن عند حماتى ويا ويله اللى يلمس العربية ينزل عليه انتقام ربنا وهو واقف ههههههههههههههههههههه:khd :
موضوعك تحفة وجميل جدا يا فادى انصحك تشترى جراج تمليك وتريح دماغك او تبيع العربية ههههههههههههههههههههههههه :w6w2 005041113562663:w6w200504 1113562663

صلى على رسول الله
---------------------