العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 18-12-2011, 02:42 AM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجعت لكم كعضو وليس كمشرف

يشرفى ان اتعرف على حضرتك يا استاذ احمد سواء كنت مشرف او عضو ومن الكلام الجميل اللى سمعتة عنك اتضح انك انسان محبوب وشخصية جميلة .
وعايزين نتفرج على المرجحة
قديم 18-12-2011, 04:13 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

مبروك العروسه يا استاذ احمد وانا لو مكانك اسيب الاشراف ونص ههههههههههههه
سيبك انته يا نعيش عيشه فل يا نتوقف احنا الكل
قديم 18-12-2011, 08:48 AM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

اهلا بيك يا استاذ والله انا نفسى ارجع اشوف ايام المراجيح دى!اللى بسببها حبيت المنتدى

الحلم
قديم 18-12-2011, 09:26 AM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute

حمد الله على السلامة نورت المنتدى
المنتدى منتداك
زى البيت بيتك كدة
وشكرا
قديم 18-12-2011, 10:02 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

مرحبا بعودتك كعضو عادى يا أستاذ أحمد

و عايزين بقى المنافسة على المركز الأول ترجع تانى بينك و بين كورسير ، يعنى ألفين تلات آلاف مشاركة كل يوم كده على الأقل

يا حازم باشا ده كبيره يومين بالعدد ومش هيبقي فاضيلنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

لو الادارة وعدتنا بجائزة للمركز الاول بى ام دبليو E90 فضى انا ممكن ادخل المنافسة دى مع كورسير و ا/ ابد بدر

يسمع من بقك ربنا يا ماما سلوي انا لحد دلوقتي بتحايل علي الادارة علشان جوز تيل فرامل ومش سائلين فيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

شكرا يا استاذ حازم وسعدت جدا بالاشراف تحت قيادتك الحكيمة واتمنى لك ولاسرة الاشراف التوفيق و كان الله فى عونكم والتقدم دائما الى الامام بمنتدانا العزيز على قلوبنا

بالنسبة للمنافسة مع كورسير على المركز الاول مستحيلة

والله يا احمد يا بدر انا نفسي انافسك في حاجه تانيه خالص ومش عارف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

طب انا احمد ربنا اني بره الاشراف و الا كان هيبقي وقتي كله في الاشراف علي احمد بدر و كروسير فقط
اينعم كانت احدي هواياتي اني اقصقص من مشاركات الاخ العزيز كروسير
بس يالا مراجيح مراجيح هو احنا لاقيين

هههههههههه مش هنسالك يا حازم يا خضر ال كام الف مشاركه اللي انتا فرمتهملي كان زماني دلوقتي معدي ال 20 الف مشاركه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

افهم من كده ان الادارة بتدرس موضوع البى ام E90
بس ده لو انا فقط اللى اخذت الجائزة هههههه
كورسير لأ هههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههه

يا ماما سلوي انتي كدا هتكبريها في دماغي هما بيوزعوا عربيات من ورايا وانا معرفش ولا ايه اتاري ابو نورا مكتم علي الخبر