العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > إطارات السيارة

إطارات السيارة ساحة تتناول كل ما يتعلق بإطارات السيارات و الجنوط

قديم 02-01-2012, 08:51 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير من التعامل مع محلات اشرفكو

كان الله في العون وربنا يعوض عليك خير.
ومن غير تشهير ولا حاجة فيه حاجة إسمها حقوق حماية المستهلك وإنتا معاك فاتورة ومن حقك تعمل شكوى ولاكن أنا عارف إني الموضوع بالنسبالك يحرق الدم ولاكن كمان مش محتاج ضياع وقت اكتر من كدة.
وعموما أ،ا شايف اني الي حضرتك عملته بالموضوع دا عين العقل بش تشهير ولا أي شيء لأننا كدة بنتلافى وقوع أخوة في نفس المطب.
ولو حضرتك كملت جميلك هتقولنا كمان على مكانه وعنوانه بالتحديد لتجنب الذهاب إليه.

قديم 03-01-2012, 08:19 PM
ashoub ashoub غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد عشوب مهندس اتصالات
التخصص العملى: مهندس صيانه اجهزه الكترونيه وهيدروليك
هواياتي: الموسيقى وكتابه الاغانى والصيانه

ashoub has a spectacular aura aboutashoub has a spectacular aura about

والله انا حضرتك مبحبش اتكلم عن حد او اشهر بحد بس فعلا حاجه تحرق الدم والغلطه غلطتى انى مبصتش على التاريخ بنفسى لان التاريخ بيبقى مكتوب بطريقه غريبه بيتكتب الاسبوع والسنه وعنوانه امام محطه مترو المطريه انا الى مخلينى مضايق انى سالته قبل ماشترى عن تاريخ الانتاج وقالى الاسبوع السادس او السابع فى 2011 فطبعا ده حرام انا لو صاحب محل فيها ايه لما اقول الحقيقه والزبون من حقه يوافق او لا انت عارف حضرتك لو بايع الكاوتش بسعر رخيص ققول ماشى هو عوضها من ناحيه تانيه لكن تبعلى فرده متخزنه بقالها سنتين وبسعر اغلى عن الطبيعى ربنا يهدى الناس
قديم 03-01-2012, 08:53 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

فرع المطرية اللى بيتكلم عليه صاحب المشكلة موجود فى الجهه الغربية من محطة مترو انفاق المطرية يعتبر قدام المترو مباشرة ولو انت جاى من الناحية الشرقية هتاخد كوبرى المطرية وانت نازل من الكوبرى هتشوفه

بس انا بتعامل معاه بقالى سنين فى اكتر من حاجة وعمرى ما حصل معايا اى شىء وحش بالعكس اسعارهم ممتازة لانهم مستوردين وتجار كبار واخلاقهم ممتازة وناس سمعتها كويسة جداً سواء فى المطرية او الفرع التانى اللى فى مدينة نصر

انا مش بكدب حضرتك بس يمكن فيه سوء تفاهم او البياع غلط وفى الحالة ديه الاصول تراجع المحل وتشوف هيقولك ايه وانا شخصياً ممكن اجى معاك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 04-01-2012, 07:34 PM
ashoub ashoub غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد عشوب مهندس اتصالات
التخصص العملى: مهندس صيانه اجهزه الكترونيه وهيدروليك
هواياتي: الموسيقى وكتابه الاغانى والصيانه

ashoub has a spectacular aura aboutashoub has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

فرع المطرية اللى بيتكلم عليه صاحب المشكلة موجود فى الجهه الغربية من محطة مترو انفاق المطرية يعتبر قدام المترو مباشرة ولو انت جاى من الناحية الشرقية هتاخد كوبرى المطرية وانت نازل من الكوبرى هتشوفه

بس انا بتعامل معاه بقالى سنين فى اكتر من حاجة وعمرى ما حصل معايا اى شىء وحش بالعكس اسعارهم ممتازة لانهم مستوردين وتجار كبار واخلاقهم ممتازة وناس سمعتها كويسة جداً سواء فى المطرية او الفرع التانى اللى فى مدينة نصر

انا مش بكدب حضرتك بس يمكن فيه سوء تفاهم او البياع غلط وفى الحالة ديه الاصول تراجع المحل وتشوف هيقولك ايه وانا شخصياً ممكن اجى معاك
متشكر جدا على زوق حضرتك واهتمامك بس للاسف انا مكتشفتش المشكله ده بعد الشراء ب 6 اشهر فطبعا صعب انك ترجع الحاجه او تبدلها وعلى فكره انا الى خلانى اشترى من عنده انهم مستوردين وتجار كبار بس هى طبعا مش غلطه بياع لان اى تاجر بيبقى عارف عنده ايه وايه الى متخزن وايه الجديد وعلى فكره انا واحد صاحبى لسه شارى من عنده قريب بس هو كان ناصح كان عارف التاريخ بيتكتب ازاى على الكاوتش فالبياع كان جايبله برده كاوتش قديم وهو رفض الكاوتش وراح جايبله تاريخ جديد فالظاهر كده المشكله كانت فيه انا بس الواحد مبيتعلمش بلاش
قديم 04-01-2012, 08:35 PM
الصورة الرمزية oousaoo
oousaoo oousaoo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

oousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك

الكلمات الدليلية
اشرفكو, جنوط, كاوتش