العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 21-05-2014, 11:12 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حجزنا البرليانس v5 2015

الف مبروك مقدما .... ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها .. بس انا ليا اعتراض صغير على حاجة حضرتك كتبتها فى التقرير بتاعك....
سمك الصاج 5.5 مم ؟؟؟؟ ده كتير اوى على صاج اى عربية .. اغلب صاج العربيات بيكون 0.6 مم و الله اعلم

تقبل مرورى

قديم 22-05-2014, 12:18 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

الف مبروك مقدما .... ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها .. بس انا ليا اعتراض صغير على حاجة حضرتك كتبتها فى التقرير بتاعك....
سمك الصاج 5.5 مم ؟؟؟؟ ده كتير اوى على صاج اى عربية .. اغلب صاج العربيات بيكون 0.6 مم و الله اعلم

تقبل مرورى
بس على كلام الراجل مسئول المبيعات فى المعرض قلى انها 5.5 والهيونداى ix35 3.2 بس هحاول اتأكد برضه من الموضوع ده

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 25-05-2014, 01:52 AM
Braveheart3038 Braveheart3038 غير متواجد حالياً

Braveheart3038 will become famous soon enough

تحياتي لك أستاذ محمد و مبروك عليك السيارة
حبيت أقول لحضرتك اني الحمد لله استلمت العربية V5 High Line 2015 و العربية فيها وحدة رفع و أنا جربتها بنفسي.
بس لازم تفعل الاوبشن بتاع رفع الزجاج عند غلق السيارة بالريموت تقريبا اسمه(Auto Close Window ) من قائمة Comfort من كمبيوتر العربية، و كمان عشان الرفع الاوتوماتيكي يشتغل لازم تدوس على زرار ال Lock في الريموت ضغطة طويلة شوية....حبيت أوضح لحضرتك علشان ما تروحش تركب و حدة رفع و هي موجودة أصلا.
تحياتي...حاتم
قديم 25-05-2014, 02:15 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Braveheart3038 مشاهدة المشاركة

تحياتي لك أستاذ محمد و مبروك عليك السيارة
حبيت أقول لحضرتك اني الحمد لله استلمت العربية V5 High Line 2015 و العربية فيها وحدة رفع و أنا جربتها بنفسي.
بس لازم تفعل الاوبشن بتاع رفع الزجاج عند غلق السيارة بالريموت تقريبا اسمه(Auto Close Window ) من قائمة Comfort من كمبيوتر العربية، و كمان عشان الرفع الاوتوماتيكي يشتغل لازم تدوس على زرار ال Lock في الريموت ضغطة طويلة شوية....حبيت أوضح لحضرتك علشان ما تروحش تركب و حدة رفع و هي موجودة أصلا.
تحياتي...حاتم
ان شاء الله هنستلم فى خلال اسبوعين
بس حضرتك متاكد ان الى مع حضرتك 2015 اصل الموزع الى كان معانا فتح وقفل العربيه كتير ونزل الزجاج ودور السياره وقفلها وفضل يفتش كتير وجرب على سياراتين 2015 والزجاج مش بيرفع مع غلق السياره ده يدل ان 2015 مفهاش وحده رفع بس 2014 كان بيقولنا ان كان فيها وحده رفع فانا مستغرب الصراحه

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 25-05-2014, 11:06 AM
Braveheart3038 Braveheart3038 غير متواجد حالياً

Braveheart3038 will become famous soon enough

صباح الخير أستاذ محمد
أنا بحمد الله رخصت العربية النهاردة 2015 و بزجاج خلفي و جانبي غامق (فيميه) فموضوع انها 2015 ده ما فيهوش شك، السؤال هنا هل الموزع دخل على قائمة Comfort في كمبيوتر العربية و فعل غلق الزجاج أوتوماتيكيا؟ واضح انه لأ، وواضح انه بيريح دماغه و بيقوللك انها نازلة من غير وحدة رفع، والا لو هو عارف و عنده معلومة انها من غير وحدة رفع...ايه اللي يخليه يقعد يجرب!!؟؟
ان شاء الله لما تستلمها حضرتك ابعتلي و أنا اقول لحضرتك تفعل وحدة الرفع ازاي.