العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 14-02-2012, 07:20 PM
الصورة الرمزية Vanditta
Vanditta Vanditta غير متواجد حالياً

Vanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارخص جى ام!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

في اكوالايزر جينسين بيعمله 90 - 120 جنيه ده بيضخم الصوت و ممكن تضبط منه الصوت
يعنى يا باشا الاكولايزر دة حيدى اداء افضل من الجى ام
انا اقصد انا كل اللى عايزة ان البيز يظهر شوية بس على الصوت الواطى عشان كدة كدة مش بحب الصوت العالى ومابعليش الكاسيت اساسا
فحضرتك شايف الاكولايزر حيوفى الغرض ولا الجى ام افضل
قديم 15-02-2012, 02:04 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of
افتراضي رد: ارخص جى ام!!!!

الاكوليزر هيقوم بالواجب
ولو حابب انا كان عندى اكوليزر مستعمل وبقاله فتره مركون وانا كنت مركبه على كاسيت فى البيت وشغال ميه ميه لوحابب ممكن تاخده
قديم 15-02-2012, 05:47 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
Smile رد: ارخص جى ام!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vanditta مشاهدة المشاركة

يعنى يا باشا الاكولايزر دة حيدى اداء افضل من الجى ام
انا اقصد انا كل اللى عايزة ان البيز يظهر شوية بس على الصوت الواطى عشان كدة كدة مش بحب الصوت العالى ومابعليش الكاسيت اساسا
فحضرتك شايف الاكولايزر حيوفى الغرض ولا الجى ام افضل
فى امبليفاير بيتباع لوحدوا تاخد الخارجى من الكاسيت وتوصله للسماعات
إنزل شارع الأزهر هتلاقى محلات كتير بتبيعه ورخيص وركبه فى العربيه وإسمع صوت حكايه
يا إما تجيب جى إم سونى أصلى وبرضه هيشتغل على الكاسيت التعبان ده على ماتفرج ، وبعدين تزود سماعتين 400 كمان مع كاسيت سونى وهتلاقى العربية بقت فرح
اهم حاجة تغطى السماعات عشان الشمس وماتلفتش نظر الناس الوحشين
كمان متنساش عصاية الدركسيون والدبرياج والفرامل