العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 16-02-2010, 04:52 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الكروز بتبطل

غلط برضه متمشيش بالعربية لحد ما تبطل منك تماما راعي ان عربيتك متطوره و انجكشن و الرواسب اللي بتبقي في قاع التانك ممكن تسدلك الرشاشات و تبهدل العربية و خصوصا ان ال 90 ده بنزين اقل ما يقال عنه انه زباله ! انا عربيتي موديل 94 و كربراتير و بحطلها 90 و متتخيلش سحبها بيتحسن اد ايه لما بحطلها 92 !

فا متسيبش التانك لحد ما يفضي عشان الرواسب دي متنزلش في الانجكشن و تسد الدنيا استهلك كمية كبيرة و لما تلاقي اللمبه بتاعت البنزين نورت خش فولها 92 و ان شاء الله هتظبط معاك

IBIZA
قديم 16-02-2010, 04:54 AM
ahmedori ahmedori غير متواجد حالياً

ahmedori will become famous soon enough

شكرا يا باشا الف الف شكر
قديم 20-02-2010, 11:27 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

غلط برضه متمشيش بالعربية لحد ما تبطل منك تماما راعي ان عربيتك متطوره و انجكشن و الرواسب اللي بتبقي في قاع التانك ممكن تسدلك الرشاشات و تبهدل العربية و خصوصا ان ال 90 ده بنزين اقل ما يقال عنه انه زباله ! انا عربيتي موديل 94 و كربراتير و بحطلها 90 و متتخيلش سحبها بيتحسن اد ايه لما بحطلها 92 !

فا متسيبش التانك لحد ما يفضي عشان الرواسب دي متنزلش في الانجكشن و تسد الدنيا استهلك كمية كبيرة و لما تلاقي اللمبه بتاعت البنزين نورت خش فولها 92 و ان شاء الله هتظبط معاك

تعديل بسيط لو سمحت يا محمد
الى حيتسد هو فلتر البنزين لكن الرشاشات مش حيوصلها حاجة من الرواسب دى
قديم 21-02-2010, 02:19 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

والله يا باشا معايا انا حصل الاتنين:D

IBIZA
قديم 01-10-2012, 09:50 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

البنزين مخلوط يا ب 80 او ماية .... فول العربية من بنزينة نضيفة اول لما المؤشر يجى النص او تحت النص بشرطتين بالكتير قوى مش تستنى لغاية الربع الاخير عشان الشوائب

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال