العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 08-06-2012, 10:14 AM
عاوز عربية عاوز عربية غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير بشركة سياحة

عاوز عربية has a spectacular aura aboutعاوز عربية has a spectacular aura about
افتراضي رد: صور فرش جلد رينو لوجان - Renault Logan

بجد شغل عالي ماشاء الله عليكم بس عاوز اعرف ينفع يركب منغير فك الكراسي؟ وبالنسبة للتصميم اللي انت عارض صوره ده يكلفني كم؟ ولو عندك صور لفرش مش جلد ياريت تعرضه وتعرضلنا سعروا وبالتوفيق انشاء الله
قديم 08-06-2012, 06:42 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

تحفه ما شاء الله

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 11-06-2012, 01:39 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute

ربنا يكرمك و يفتح عليك
أعلق النمر و أجيلك بأمر الله بس فرش اللوجان ياخد كام يوم أنا عاوزة فرش يليق بالنبيتي و ارضية بنت حلال اصل أختك توتة مزنوقة شويتين فمشيها ارضية متواضعة و فرش جلد و أول ربنا ما يفرجها أكمل على العربية و تبقى ولز رويس بأمر الله
بس حبعت لحضرتك على الخاص التفاصيل أول ما أخلص النمر علشان أستفيد بالخصم بأمر الله
قديم 11-06-2012, 07:09 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاوز عربية مشاهدة المشاركة

بجد شغل عالي ماشاء الله عليكم بس عاوز اعرف ينفع يركب منغير فك الكراسي؟ وبالنسبة للتصميم اللي انت عارض صوره ده يكلفني كم؟ ولو عندك صور لفرش مش جلد ياريت تعرضه وتعرضلنا سعروا وبالتوفيق انشاء الله
جزيل الشكر على مرورك وعلى المشاركة , الفرش دة بيتفصل بنفس مقاسات الاصلى وبنفس الشكل تفتكر نضيع تعب التفصيل ونركب الفرش من غير فك الكراسى ( الحمد لله عندنا فنيين بيتقوا ربنا وبنحافظ على سيارات العملاء اكتر من سياراتنا وعشان تطمئن اكتر بتاخد ضمان سنتين ضد عيوب الصناعة واى خلل فى الفك او التركيب مسئولين عنه مسئولية كاااااااااملة ولو فى اى ضرر اكيد مش هنفك الكراسى )

ولو على الاسعار اعتبره وصل والصور هتلاقيها على صفحتنا بفيسبوك ادخل واتفرج وقولى رأيك , شكرا على مرورك مرة تانية واتمنى تزورنا قريب نتعرف على حضرتك ملحوظة ( القهوة مجانا )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف

تحفه ما شاء الله
وجود مشاركة حضرتك هو اللى تحفة , تقبل تحياتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry

ربنا يكرمك و يفتح عليك
أعلق النمر و أجيلك بأمر الله بس فرش اللوجان ياخد كام يوم أنا عاوزة فرش يليق بالنبيتي و ارضية بنت حلال اصل أختك توتة مزنوقة شويتين فمشيها ارضية متواضعة و فرش جلد و أول ربنا ما يفرجها أكمل على العربية و تبقى ولز رويس بأمر الله
بس حبعت لحضرتك على الخاص التفاصيل أول ما أخلص النمر علشان أستفيد بالخصم بأمر الله
مش عيب يا توتة تبقى اختى واعملك ارضية متواضعة ؟
هنشتغل بافضل خامات والسعر متشيليش همه الف مبروك على العربية وفى انتظار رسالتك , وبالنسبة للوقت فرش اى عربية بيخلص فى نفس اليوم يعنى من 4:9 ساعات حسب نوعها وحسب الشغل المطلوب , شكرا جزيلا على مرورك ومشاركتك وكلامك اللى بيثبت ان مصر موتورز عائلة مش مجرد منتدى , تقبلى تحياتى وفائق الاحترام .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 11-06-2012, 09:34 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute

ربنا يكرمك يا أ/ RAYAN
بأمر الله أضبط السايس و أوقفه عند حده بالذوق و أعرفه أني بتسرق و بسيب الناس تشتغلني بمزاجي مش لوي ذراع و آجي على طوووووووووووووووووووول على حضرتك

و القهوة معايا تحويجة عربي مخصوص

الكلمات الدليلية
رينو لوجان, renault logan, فرش سيارات