العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-04-2010, 08:13 AM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل الحل نبتسم في وش بعض؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هومه عبده مشاهدة المشاركة

اهلا بيك اخى انا هومه صاحبة موضوع السياره اللى اتنصب عليه فيها و ذكرتنى فى موضوعك بجد اشكرك جدااا لمشاعرك النبيله الجميله اللى بتدل على شخص محترم من الزمن الجميل زمن الشهامه والجدعنه اللى بجد اصبحت فئه نادرة جداااا يكفينى صدقنى شعورك ده فى حد ذاته مسانده لى اتمنى لك كل توفيق وسعاده لك ولزوجتك واولادك وربنا يرجعك بلدك بالف سلامه
اختك هيام
اتمني يا هومه يكون موضوعك اتحل علي خير

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 17-04-2010, 11:17 AM
corsair
Guest

موضوع هايل وربنا يجازيك كل خير وفعلا زي ما قال رسول الله صلي الله عليه وسلم الخير سيبقي في امتي الي يوم الدين
قديم 17-04-2010, 11:35 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

استاذ احمد منسوب انا فعلا اتاثرت بكلامك جدا و فعلا بعتبر كل الى فى المنتدى اسرتى و يا رب يقدرنا على نفسنا
انا كنت مرة فى رحلة عمل لمدة 4 شهور و نص مسمعتش فيهم عربى لما رجعت مصر كنت حاسس انى عايز احضن كل الى ماشيين فى الشارع و الشعور ده قل بعد كده
بس زى ما قال رسولنا الكريم عليه افضل الصلاة و السلام تبسمك فى وجه اخيك صدقة
ماتقالتش من فراغ دى معجزة لان هو ده بداية حل الى احنا فيه
قديم 17-04-2010, 12:34 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute

والله انا مشكور ليكم كلكم
وحاسس اننا من المنتدي ده ربنا هيكرمنا وهنقدر نعمل حاجه

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 17-04-2010, 02:17 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

معاك حق المصريين برة مصر ادو انطباع سيء جدا عننا كشعب وفي مثل بيقول الحسنة تخص والسيئة تعم يعني لو واحد مصري عنل حاجة وحشة يبقي المصريين كلهم وحشين بس فعلا الظروف الاقتصادية الصعبة والبحث عن الرزق ادي لانشغال الناس عن التربية السليمة والبعد عن الدين ادي لوجود جيل من الانتهازيين الباحثين عن الثراء بدون النظر لاي مباديء اوقيم وللاسف الفئة دي هي اللي بوظت سمعة المصريين