العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-04-2010, 08:04 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future
افتراضي رد: هل الحل نبتسم في وش بعض؟

بجد طول عمري و انا في مصر بقول انا مصري و افتخر و اقول انا احنا من احسن الشعوب و احنا الريادة و الاوائل في كل حاجة و ان مصر دي ام الدنيا و كنت فاكر كل الناس بتبصلنا علي الاساس ده احد ما سافرت برة في الخليج و اكتشفت الحقيقة ان احنا مكروهين جدا موش حقد و حسد زي ما كنت متصور في الاول بس بجد برة في نماذج مصرية زي الزفت نصب و كدب وسرقة و موضوع الهنود و الباكستانين ده فعلا حقيقي بتلاقيهم مع بعض اوي و بيخافوا علي بعض فعلا اما موضوع الادارة فحدثني و لا حرج اتعاملت مع المدير المصري و المدير الاجنبي مهما وصفت موش هعرف اقول علي الفرق في المعاملة عامل ازاي فرق بين حد بيقدر اوي و يحترمك وواحد يالا بقي,,,
و الله معاك حق احنا ازاي بقينا كدة بس رغم كل ده بعشقها و مقدرش استغني عنها حبيبتي مصر
قديم 15-04-2010, 08:18 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

مستر حازم شكلك كده اتقرصت من حد معاك - ربنا يسترها على الجميع
قديم 15-04-2010, 10:00 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute

mansoub504 با شا الموضوع صعب لان النفوس مش صافية عمر نظرة الناس برة تتغير الا لما نلااقى الاحترام هنا فى بلدنا انتة لو عايش عيشة كريمة فى بلدك مش ها تسيبها وتسافر او تستحمل القرف بتاع الغربة
لو انتة مرتبك مكفيك هنا فى مصر مش ها تبص لغيرك
يا خونا فى حاجة بجد غلط ومش مفهومة احنا معروف عننا الشهامة والجدعنة اختفو اختفو خلاص الامن رحم ربى
قديم 15-04-2010, 11:24 PM
هومه عبده هومه عبده غير متواجد حالياً
من انا؟: مصريه بجد
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: القراءة

هومه عبده has a spectacular aura aboutهومه عبده has a spectacular aura about

اهلا بيك اخى انا هومه صاحبة موضوع السياره اللى اتنصب عليه فيها و ذكرتنى فى موضوعك بجد اشكرك جدااا لمشاعرك النبيله الجميله اللى بتدل على شخص محترم من الزمن الجميل زمن الشهامه والجدعنه اللى بجد اصبحت فئه نادرة جداااا يكفينى صدقنى شعورك ده فى حد ذاته مسانده لى اتمنى لك كل توفيق وسعاده لك ولزوجتك واولادك وربنا يرجعك بلدك بالف سلامه
اختك هيام
قديم 17-04-2010, 08:01 AM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute

الف شكل ليكم علي مشاركتكم وأتمني اني الاقيكم في احسن حاله واتمني ان كل المصريين بره وجوه مصر يحبو بعض ويخافوا علي مصالح بعض وان شاء الله ربنا يكرمنا
وكفايا ان حتي علي الاقل نبقا هنا اخوات ونخاف علي بعض في المنتدي وان شاء الله الشعور ده يتنقل لكل اللي في المنتدي

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر