العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 12-10-2009, 11:21 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاااااام جداً لاصحاب القلوب الرحيمة

هههاهها والله أنا مع أبو صلاح ! لآنى من العنوان وبدون قراءة المحتوى ! كنت داخل أقولك

المفروض النداء يكون لآصحاب القلوب غير الرحيمه !

حضرتك ذكرت جزء من كل ! ونسيت المشاركات اللى ليس لها لازمه زى اللى بيعلن عن فستان

زفاف وبالانجليزيه ! واللى بيكتب عربى بحروف انجليزى والواحد بيكافح علشان يعرف يترجم

أولا ويفهم ثانيآ وفى الآخر أى مشاركات زى كده الواحد لا يقرأها وخلاص ! ونسيت الناس اللى

مصممه تعمل اشراف من الباطن وتعطى لنفسها من الحقوق مالا تعطيه للآخرين يعنى نظام حلال

على وحرام على غيرى ! واللى مفكر نفسه خبير فى التحليلات والتلميحات ويدعى القدره على شق

صدور الناس ومعرفة مقصدهم بسبب انه زكى جدآ مع ان ذكائه ممكن يكون أقل من المتوسط !

ونسيت الناس اللى ليس لها مواضيع مكتوبه أو مفيده ولا تدخل الا اذا كان فيه خناقه أو عايز يولع

فى خناقه ! ونسيت اللى عاوز يعمل مؤدب ولما يزعل مع حد يقول له أنا مخاصمك وأنا أجدع من

انى أرد عليك علشان لو رديت عليك ح أقول لك كذا كذا كذا ! ونسيت اللى شغال بطريقة ضربنى

وبكى وسبقنى واشتكى ! ونسيت اللى يرد على تساؤل زميل فى موضوع عن السيارات ويقول له

والله أنا ليس عندى فكره عن الموضوع ده بس الزملاء ممكن يفيدوك ؟ مع ان السائل لم يسأله هو

شخصيآ ده سأل 20000 زميل ! بس أهه مشاركه ولطعة اسم وخلاص ! ونسيت الحاقد والناقد

بدون علم ولا معرفه وكل حجته ( هذا رأيى ) مع ان الرأى يقال مره واحده فقط طالما لا يوجد ما

يسانده من معلومات أو أسانيد أو علم أو دراسه ! ونسيت اللى بيلوم البعض على صداقتهم و محبتهم

ويتهمهم بالانحياز ! و نسى ان الارواح تتلاقى وبالتالى الآفكار بتتفق ! فاذا أحس بعدم الاندماج

بدأ فى العمل ضدهم ونسى أنه هو الجسم الغريب ودائمآ بلغة الطب فان الجسم السليم دائمآ ما يطرد

الجسم الغريب ! آخيرآ وليس آخرآ أضم صوتى للزملاء السابقين وأقول لك " كان الله فى عونك"

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 12-10-2009 الساعة 11:42 AM
قديم 12-10-2009, 12:17 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

هههاهها والله أنا مع أبو صلاح ! لآنى من العنوان وبدون قراءة المحتوى ! كنت داخل أقولك

المفروض النداء يكون لآصحاب القلوب غير الرحيمه !

حضرتك ذكرت جزء من كل ! ونسيت المشاركات اللى ليس لها لازمه زى اللى بيعلن عن فستان

زفاف وبالانجليزيه ! واللى بيكتب عربى بحروف انجليزى والواحد بيكافح علشان يعرف يترجم

أولا ويفهم ثانيآ وفى الآخر أى مشاركات زى كده الواحد لا يقرأها وخلاص ! ونسيت الناس اللى

مصممه تعمل اشراف من الباطن وتعطى لنفسها من الحقوق مالا تعطيه للآخرين يعنى نظام حلال

على وحرام على غيرى ! واللى مفكر نفسه خبير فى التحليلات والتلميحات ويدعى القدره على شق

صدور الناس ومعرفة مقصدهم بسبب انه زكى جدآ مع ان ذكائه ممكن يكون أقل من المتوسط !

ونسيت الناس اللى ليس لها مواضيع مكتوبه أو مفيده ولا تدخل الا اذا كان فيه خناقه أو عايز يولع

فى خناقه ! ونسيت اللى عاوز يعمل مؤدب ولما يزعل مع حد يقول له أنا مخاصمك وأنا أجدع من

انى أرد عليك علشان لو رديت عليك ح أقول لك كذا كذا كذا ! ونسيت اللى شغال بطريقة ضربنى

وبكى وسبقنى واشتكى ! ونسيت اللى يرد على تساؤل زميل فى موضوع عن السيارات ويقول له

والله أنا ليس عندى فكره عن الموضوع ده بس الزملاء ممكن يفيدوك ؟ مع ان السائل لم يسأله هو

شخصيآ ده سأل 20000 زميل ! بس أهه مشاركه ولطعة اسم وخلاص ! ونسيت الحاقد والناقد

بدون علم ولا معرفه وكل حجته ( هذا رأيى ) مع ان الرأى يقال مره واحده فقط طالما لا يوجد ما

يسانده من معلومات أو أسانيد أو علم أو دراسه ! ونسيت اللى بيلوم البعض على صداقتهم و محبتهم

ويتهمهم بالانحياز ! و نسى ان الارواح تتلاقى وبالتالى الآفكار بتتفق ! فاذا أحس بعدم الاندماج

بدأ فى العمل ضدهم ونسى أنه هو الجسم الغريب ودائمآ بلغة الطب فان الجسم السليم دائمآ ما يطرد

الجسم الغريب ! آخيرآ وليس آخرآ أضم صوتى للزملاء السابقين وأقول لك " كان الله فى عونك"

يسلم لسانك يا دكتور والله
كل دى ظواهر سلبية موجودة فعلا
بس احنا لسة فى الدنيا يا دكتور مارحناش الجنة ... ربنا يكتبهالنا جميعا يا رب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 12-10-2009, 12:27 PM
fatafet21 fatafet21 غير متواجد حالياً

fatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to all

عندك حق يا ابو نورا بس انت خدعتنا بعنوانك برضوا انا دخلت ومجهزة نفسي علي تبرع سواء مادي او عيني لقيت الكلام حاجة تانية خالص

شكرا علي الخدعة وربنا يقدرك علينا ويوفق
قديم 12-10-2009, 01:00 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ردآ على مشاركتى هذه ! واحد مجهول الشخصيه والهويه باعت لى فى التقييم الرساله الآتيه !

" لما تحب تفهم واحد غلطه ابقى فهمه فى وشه مش بالتلميح " !!

آدى واحد منهم أبى الا أن يفضح نفسه " أمامى على الآقل " وبيطلب منى ما لا يستطيع هو فعله !

أرجوا اعادة قراءة مشاركتى وستجدون هذا الصنف موجودآ ! أنا لم أذكر أسماء ولكنى أتكلم على

شخصيات معينه ولا أسماء معينه ! وبيطلب منى أقول له فى وشه ! طب هوه فين وشه ولا قفاه !

اذا كان هوه بيتكلم من خلف ستار ! ولو هوه محترم يقول اسمه ايه وبيشتغل ايه وايه الآرض اللى

واقف عليها وايه اللى سمح له انه يهاجم غيره اللى هوه العبدلله وكل من وافقنى على رأيى بكلمة شكرآ

أنا مش ح أرد عليه و خليها... لكن ياريت الزملاء يردوا عليه ! وشكرآ

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 12-10-2009, 01:18 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ونسيت اللى يرد على تساؤل زميل فى موضوع عن السيارات ويقول له

شخصيآ ده سأل 20000 زميل !
يسلم زندك يا دكتور و الله

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات