العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 07-09-2012, 07:42 PM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز أعمل رخصة وعاوز مساعدة

معلش بقى سؤال أخير
أنا سمعت عن حاجة أسمها مدرسة السواقة فالمرور ممكن حد يشرحلى دى بيكام و كويسة ولا أى كلام ؟
تقبل تحياتى
قديم 07-09-2012, 11:06 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

انا كمان سمعت عنها لكن مكنها فين مش عارف بس هيا تابعه لادارة المور اللي انت تابع ليها وهيا بتعلمك السواقه وتساعدك في استخراج الرخصه.
اسعاره سمعتها متفاوته ناس بتقول 150 وناس 350 وناس بتقول 500

انا اتعلمت القياده علي عربيتي كنت جايب عربيه مهكعه اتعلمت عليها كل حاجه السوقه والميكانيه والزق كمان هههههههههههههه اصاحبي اللي بيعرفو يسوقو كان كل وم واحد بيقعد معايا شويه ويعلمني واخي الكبير رسم علي الارض الاختابار بالحجارة ومثلت الاختبار كأني في المرور وعملت الاختبار اكتر من 10 مرات وكان اخي في كل مره يصعب الاختبار بتدييق المسافات لدرجه اني دخلت الامتحان كان سهل للغايه

قديم 07-09-2012, 11:09 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

وده شكل اختبار القياده

http://youtu.be/vaHwvyqGMvs

قديم 08-09-2012, 01:26 AM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of

ههههههههه معلش بقى عشان توصل لازم تتعب
أنا أتعلمت على ماروتى و قريبى عنده ماروتى برضه و وعدنى أنو حيكمل تعليمى و لو أستندل المرور موجود

أعتقد حضرتك معاك ماروتى ؟ هى عربية جميلة جدا و حببتنى فالسواقة
ربنا يحفظهالك و شكرا يا كبير
قديم 08-09-2012, 08:56 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

لو مشكلتك تبطيل العربية فى الطلعة
ممكن تعلى الموتور شوية عشان ما تبطلش منك

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا