العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 21-11-2010, 01:57 AM
الصورة الرمزية ستين
ستين ستين غير متواجد حالياً
من انا؟: حسنى
التخصص العملى: مدرس ثانوى الكترونات

ستين is on a distinguished road
افتراضي رد: تجربتي مع الماتريكس(حازم خضر)

اريد الرد هل التوكيل يقبل بصيانة الخليجى
قديم 28-11-2010, 08:23 PM
الضان الحريف الضان الحريف غير متواجد حالياً

الضان الحريف will become famous soon enoughالضان الحريف will become famous soon enough

الموديل الاصلى للماتركس اسمه النترا لافيتا وهو تصميم ايطالى بصناعة كورية
قديم 28-11-2010, 08:24 PM
الضان الحريف الضان الحريف غير متواجد حالياً

الضان الحريف will become famous soon enoughالضان الحريف will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ستين مشاهدة المشاركة

اريد الرد هل التوكيل يقبل بصيانة الخليجى
تكلفة الصيانة فى التوكيل اغلى من السوق
اذهب لمركز صيانه يعمل بالكمبيوتر افضل
قديم 03-12-2010, 02:52 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاكا مشاهدة المشاركة

مع احترامى لكاتب الموضوع مش معنى ان حضرتك اخدت لفة بالسيارة الماتريكس تيجى تقول ( تجربتي مع الماتريكس )و كأنها معاك من 10 سنين و تفضل تمدح فيها احنا عايزين ناس جربوها فعلا على المدى الطويل لبيان حسناتها و سيئتها الواقعيه علشان الناس متنخدعش فيها على الفاضى لان العربية دى كانت معايا سنين و بعتها بعد ما قرفت منها بسبب ضعف صاجها و ثقل وزنها على الموتور و قيادتها شبيهة بقيادة الميكروباص و لا شايف ابعادها و لا نهايتها و انت بتركن و تصدق بالله كنت برجع لورا فى مطلع و شميت ريحة شياط اسطوانة الدبرياج و العربية لم تخطى 20000 كيلو دة غير انها بتدبدب فى المطباط و التبلوه بلاستيك تعبان و الكرسى عالى و لو مش رابط الحزام هتلاقى نفسك وقعت من عليه مع اى فرامل و السيارة بصراحة سيئة جدا و توكيل اسوأ منها و لا انصح احد بشرائها .
انا عايز افهم حاجه هو انتا مفيش حد عاجبك ولا ايه بالظبط
يعني انتا مفيش مشاركه ليك فعاله اساسا كل مشاركاتك هجوم في الاعضاء
يعني انتا الوحيد اللي طالع وسط الناس ده مش عاجبك كلام الراجل يعني والباقي ده كله مبيفهمش
حتي اللي بينتقد الموضوع بينتقده بصوره موضوعيه مش بطريقتك دي
ياسيدي اهلا بيك في اي مناظره سواء عربيات او موتوسيكلات يمكن تكون gost rider واحنا منعرفش او شومخر واحنا معندناش علم بكده
غير اسم اليوزر نيم بتاعك اللي لايليق بمنتدي محترم زي ده وبعدين ابقي اتعلم الموضوعيه في الرد واتعلم انك متكتبش اي مشاركه الا لما تكون هتفيد بيها غيرك مش مضيعه وقت وهجوم وتهكم عيب كده يااستاذ العضو اللي سيادتك بتهاجمه مش قليل ده ليه احترامه هنا في المنتدي وانتا داخل تقل منه زي ما قليت مني في موضوع الموتوسيكلات الصيني وانا عديت حاجات كتير بمزاجي وسيبتك تحط كلامك لكن الحمد لله انا اقدر اوقفك عند حدك كويس

قديم 03-12-2010, 02:59 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاكا مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا مش داخل اهرج انا اساسا مهندس ميكانيكا و ركبت عربيات فى حياتى مافيش حد منكم ركب ربعها و بتكلم نتيجة خبرة و تجارب كتير مش زى واحد خد لفة بالعربية و جاى يقول فيها شعر و هو مش مهندس و لا يعرف خبايها و العربية فعلا وحشة جدا و بنصح اى حد يفكر كويس قبل ان يشتريها اللهم بلغت اللهم فشهد
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
مش هو ده داء العظمه برده اللي اتهمت بيه العضو الفاضل حازم في موضوع الموتوسيكلات الصيني
مره تقول عندك 3 عربيات ومره تقول ركبت عربيات محدش ركب ربعها
طيب اهلا بيك ياباشا واعرضلنا عربيات سيادتك كده ولله الحمد هطلع موتوسيكل من اللي عندنا قصاد عربياتك كلها وتحت امرك في اي مناظره

الكلمات الدليلية
هيونداى ماتريكس