العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 11-11-2010, 09:19 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future
افتراضي رد: تجربتي مع الماتريكس(حازم خضر)

يا جماعة صلوا علي النبي موش كدة يمكن الراجل يكون ليه تجربة سيئة فعلا مع العربية دي بس ده بردو ميدهوش الحق في انه يتكلم بالطريقة دي لان حازم بصراحة دايما رأيه حيادي في العربيات اللي بيركبها. و الماتريكس لو كانت وحشة اوي كدة مكانتش انتشرت الانتشار الرهيب ده في مصر
قديم 11-11-2010, 02:08 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

يا رامي انت شايفه بيتكلم ازاي
دا داخل يشتم في الاعضاء كلها
يقولك انا ركبت عربيات مافيش حد فيكم ركب ربعها!!!!!!!!
بذمتك دا كلام!!!!

انا اساسا مهندس ميكانيكا و ركبت عربيات فى حياتى مافيش حد منكم ركب ربعها
بذمتك دا كلام

حـازم خـضـر

قديم 11-11-2010, 02:36 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

لا طبعا ما انا قلت انه لو زعلان من عربيته ده ميديهوش الحق انه يتكلم بالطريقة دي
و بعدين انا عايز اقول حاجة المنتدي ده منتدي سيارات و كل اللي بيدخل عليه بيدخل علشان بيحب السيارات و معتقدش ان فيه حد بيحب حاجة و موش بيجربها يعني قصدي اكيد كل واحد هنا ركب اكتر من عربية فمتهيئلي يا استاذ كاكا كلام حضرتك فيه تجريح للاعضاء
قديم 11-11-2010, 02:45 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about

بصفتي أحد ملاك الماتركس 2006 اوتو ، أستطيع أن أقول أن تجربة أخونا حازم خضر فيها كانت موضوعية ومنطقية جداً لاني امتلكها من سنوات يعني مش لفة يا أخ كاكا زى مابتقول ومش شرط كمان اني أكون مهندس ولا غيره علشان أكون بفهم فى العربيات أحسن من غيرى تجارب الناس الكثيرة هى الفيصل وطبعا مع التخصص مهندس ولا غيره ، وأعتقد أن الاخ سامح وهو أيضاً من ملاك الماتركس مقتنع بيها جداً ايضاً وطبعاً اصدقائي كتير والجيران وغيرهم ممن يمتلكونها ومحدش باع عربيته الماتركس من يوم اشتراها ، بل بالعكس ملاك الماتركس فى تزايد مستمر لاسباب كثيرة شرحت قبل ذلك واذا كانت هناك تجربة غير سعيدة يا أخ كاكا لك مع الماتركس فهذا رأيك الشخصي ولابد أن يحترم بس فى ناس بتفهم كويس جداً فى العربيات وكمان ركبوا عربيات وماركات يمكن مش موجودة هنا فى مصر زى الاستاذ حازم خضروالفقير الى الله أخوك أبومازن، وبجدالاستاذ حازم شخص محترم جداً وغاية فى الذوق والادب يمكن هو مش مهندس زى حضرتك لكن بيفهم كويس جداً فى العربيات ويقدر يحكم على اى عربية ركبها بخبرة ومش بيكتب أى كلام وخلاص وطبعاً كلامي ده بنائاً على معرفتي به وأتشرفت بلقائه مع مجموعة من الاخوة والاعضاء هنا فى المنتدي
فى النهاية أختلاف وجهات النظر لا يفسد للود قضية وكل عام وانتم بخير
قديم 12-11-2010, 07:46 PM
الصورة الرمزية كاكا
كاكا كاكا غير متواجد حالياً

كاكا will become famous soon enoughكاكا will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

يا رامي انت شايفه بيتكلم ازاي
دا داخل يشتم في الاعضاء كلها
يقولك انا ركبت عربيات مافيش حد فيكم ركب ربعها!!!!!!!!
بذمتك دا كلام!!!!

بذمتك دا كلام
لا حول و لا قوة الا بالله هو علشان انا بقول الحقيقة ابقى وحش !!!
و بعدين فى الشتيمة فى انى ركبت عربيات اكتر مش فاهم لية اعتبرت كلامى شتيمة ؟؟؟
على العموم متزعلش خلاص يا سيدى انت اللى ركبت عربيات مصر كلها و كلامك انزل من السماء و احنا صحاب الماتريكس مش فاهمين فيها حاجة ادك ... كدة كويس.. هو حضرتك اللى على الشمال و لا على اليمين فى الصورة؟؟؟؟

الكلمات الدليلية
هيونداى ماتريكس