العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-05-2010, 02:21 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manchester مشاهدة المشاركة

انا والله جيت وكان الاستاذ احمد بدر والاستاذ نبيل واقفين ف الصراحة لفيت ادامهم و بعدين قلت جايز مش هما ...اخدت لفة كمان و لما مالقيتش تجمع مشيت ... ولو هما يفتكرو انا صاحب الفيرنا السوداء اللى لفت من ادامهم ..بس ان شاء الله خيرها فى غيرها و تقرير اكتر من رائع ويارب نبقى احسن وشكرا
والله انت غلطان يا manchester إحنا خادنا بالنا منك كويس وانت رايح جاى أمامنا مرتين بس لأننا لا نعرفك شخصياً فلم نشير إليك ، بس كان مفروض تقف وتسأل ، معلهش الجايات أكتر من الرايحات وإنشاء الله نتشرف بحضورك اللقاء القادم بإذن الله

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية

التعديل الأخير تم بواسطة نبيل عبدالرحمن ; 29-05-2010 الساعة 03:03 PM
قديم 29-05-2010, 04:24 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

مافيش اجمل من كدة وصف للمقابلة الجمليه دى وان شاء الله لازم تتكرر كتير وكمان الحمد لله ان الصيف دخل ومعظم الاعضاء اللى ماقدروش يحضرو المقابلة بسب الكليه ودا كان سببى انا كمان والاعضاء اللى كانت منشغلة بالاسرة ان شاء الله نتجمع على خير وجزاك الله كل خير استاذ نبيل على اهتمامك بالمقابله واستاذ بدر العضو المميز والحريص على اضافة كل ماهو جديد واستاذ احمد بدر العضو الاسكندرانى اللى على حق بوصف كل الاعضاء اللى اتجمعو فى المقابلة وكل الشكر للاستاذ ابو نورا على جهدة من اجل الحضور والاستاذ حازم وكل الاعضاء المميزين اللى اجتهدو من اجل المقابلة وتحيه كبيرة جدا لشباب المنتدى اللى كانو فى المقابلة وان شاء الله يكون فى مقابله اكبر وتكون فيها اكبر عدد من اعضاء المنتدى المحترم منتدى مصر موتررز ويارب الظروف تكون سامحة لكل الاعضاء بحضور المقابلات وعلى اولهم انا لانى بجد كان نفسى احضر مقابلة زى المقابلة الممتازة دى بس ان شاء الله تتعوض قريب جدااااااا .... بالتوفيق لكل الاسرة الكريمة والمحترمة اسرة مصر موتررز.

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 29-05-2010, 06:18 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 29-05-2010, 07:15 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

بجد انا مش لاقى كلام اقول بعد الى انتو اولته ده والله ده كتير جدا عليه لانى اسمحولى انى انا بعتبركم اخواتى الكبار واكتر شويه لكن محدش يزعل خالص وبشكركم مره تانيه وعلى فكره انا لسه جى من كورس المحاسبه دلوقتى الى اتلغه امبارح بس ده احله كورس ملغى عندى وانشاء الله يكون فى مقابات تانيه كتير

شكرن \كريم على

كريم على
قديم 29-05-2010, 08:23 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

صور جميلة و روح حلوة مجربها مع اخواتى اعضاء المنتدى كلهم

و المقابلات الجميلة الى الحمد لله بحرض على حضورها كلها علشان الواحد يقعد مع اجمل اصدقاء

و الواحد كان نفسة يكون معاكم بس الامتحانات و تتعوض و عايزين نشفكم فى المقابلة القادمة الى هتكون فى القاهرة ان شاء الله