العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-05-2010, 09:45 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

يا ريتني كنت معاكم ههههههههههههه والله جروب جميل جدا وربنا يديم المحبة ما بينا وفعلا بجد انا كنت بتمني اني اكون معاكم لكن حكم الشغل عندي مش مخليني عارف اخد نفسي بس اهم حاجه اللمه الحلوه ديه والصور الجميلة ديه اللي خلت اللي مرحش زي اللي راح وتقبلو تحياتي وتسلم يا استاذ بدر علي الصور وتقبل تحياتي
قديم 29-05-2010, 01:49 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

بسم الله ما شاء الله المقابله شكلها كان ممتع
و كنت اتمني الحضور لكن للاسف كان عندنا مقابله في القاهره بالليل
فكان حيبقي صعب عليا اني اطلع من المحله للاسكندريه و من اسكندريه للقارهره و من القاهره للمحله تاني في 12 ساعهptmnlo123per1106
و ان شاء الله المره الجايه اكون معاكم و اتعرف علي كل الناس المحترمه اللي يشرفني معرفتها علي الحقيقه فعلا

حـازم خـضـر

قديم 29-05-2010, 02:11 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أولاً : أتوجه بالشكر لكل أعضاء المنتدى الذين حضروا مقابلة الإسكندرية وأيضاً الذين لم يحضروا وكانوا يتمنون الحضور لولا الظروف وأرجو أن نتجمع مرة أخرى قريباً على خير وأخص بشكرى أبو نورا الإنسان المحترم الذى يبذل الكثير من أجل المنتدى وأيضاً الأستاذ حازم شاهين مدير عام المنتدى على المشقة التى تكبدها فى السفر من بورسعيد للإسكندرية ثم للقاهرة والعودة لبورسعيد مرة أخرى قرب الفجر والله الناس دى بتتعب جداً للمنتدى دون مقابل شكرى أيضاً للأستاذ أشرف القبطان KO Ashraf لحضوره لتحيتنا بالرغم من مشاغله وكنا نتمنى أن يجلس معنا فترة أطول وعموماً تتعوض فى المرة القادمة وهو كان زميلاً لى فى العمل قبل إحالتى للمعاش ، كما أتوجه بشكرى للأستاذ أحمد أنور الذى ترك المصيف وجاء الينا للمشاركة ، أيضاً أشكر الأستاذ أيمن منصور الإنسان المثقف الودود ، كما أشكر الأستاذ أحمد بدر الرجل الذى لاتمل من الحديث معه لأسلوبه الجميل وحديثه اللبق ، أيضاً الأستاذ بدر بسيونى الذى ترك لنا إنطباعاً عظيماً لشخصيته الجميله التى تحس وأنت تتحدث معه أنك تعرفه من سنين ، والشكر لشباب المنتدى كريم ومعتز وعماد الذين أشاعوا البهجة والفرحة وأتمنى لهم التوفيق والنجاح والمستقبل الباهر بإذن الله ، وأنا قد حرصت على أن أحصل على أرقام موبايلات معظم الأعضاء حتى يكون هناك تواصل فيما بيننا
لقد كانت جلسة للتعارف لكننا شعرنا بأننا فعلاً أسرة واحدة وكم كنت أتمنى أن تطول هذه الجلسة ، ولكن لإرتباط الأستاذ وائل والأستاذ حازم باجتماع القاهرة حال دون ذلك
تمنيانى للمنتدى العظيم المزيد من التقدم والرقى ولأعضاءه كل الخير

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية

التعديل الأخير تم بواسطة نبيل عبدالرحمن ; 29-05-2010 الساعة 03:08 PM
قديم 29-05-2010, 02:14 PM
مدير عام المنتدى

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله المقابله شكلها كان ممتع
و كنت اتمني الحضور لكن للاسف كان عندنا مقابله في القاهره بالليل
فكان حيبقي صعب عليا اني اطلع من المحله للاسكندريه و من اسكندريه للقارهره و من القاهره للمحله تاني في 12 ساعهptmnlo123per1106
و ان شاء الله المره الجايه اكون معاكم و اتعرف علي كل الناس المحترمه اللي يشرفني معرفتها علي الحقيقه فعلا
كنا نتمنى حضورك معنا وإنشاء الله تتعوض فى المرة القادمة

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 29-05-2010, 02:16 PM
مدير عام المنتدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا ريتني كنت معاكم ههههههههههههه والله جروب جميل جدا وربنا يديم المحبة ما بينا وفعلا بجد انا كنت بتمني اني اكون معاكم لكن حكم الشغل عندي مش مخليني عارف اخد نفسي بس اهم حاجه اللمه الحلوه ديه والصور الجميلة ديه اللي خلت اللي مرحش زي اللي راح وتقبلو تحياتي وتسلم يا استاذ بدر علي الصور وتقبل تحياتي
أتمنى أن تكون معنا فى المقابلة القادمة ، والله كانت مقابلة جميلة فعلاً وكنت ستزيدها جمالاً

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية